دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیران کل هنرهای نمایشی

 مهدی شفیعی - شهرام کرمی

به گزارش سینماپرس: مراسم تودیع و معارفه مهدی شفیعی و شهرام کرمی مدیران قبلی و جدید اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور معاون هنری و جمعی از مدیران و مشاوران این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل هنرهای نمایشی و(مهدی شفیعی مدیرکل قبلی و شهرام کرمی مدیرکل جدید)  مدیرکل دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (فرزاد طالبی مدیرکل سابق و علی رابی مدیرکل جدید) با حضور معاون امور هنری و مدیران و مشاوران معاونت  عصر یکشنبه ۲۷ اسفندماه برگزار شد.

دراین مراسم تودیع و معارفه محمدرضا سلمان زاده؛ مسئول سابق حراست معاونت و رضا عمرانی؛ مسئول حراست معاونت امور هنری و معارفه سیدامین مویدی اصفهانی؛ مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری نیز برگزار شد.

سید مجتبی حسینی؛ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدا با اهدای لوح از خدمات مهدی شفیعی؛ مدیر کل سابق هنرهای نمایشی و محمدرضا سلمان زاده؛ مسئول سابق حراست معاونت هنری قدردانی کرد. همچنین از خدمات فرزاد طالبی؛ مدیرکل سابق دفتر موسیقی که به دلیل سفر در این مراسم حضور نداشت،   قدردانی کرد.

معاون امور هنری در این مراسم حکم شهرام کرمی؛ مدیرکل هنرهای نمایشی، علی ترابی؛ مدیرکل دفتر موسیقی و رضا عمرانی؛ مسئول حراست معاونت امور هنری را اعطا کرد.

سید مجتبی حسینی؛ معاون امور هنری وز ارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم با قدردانی از خدمات مهدی شفیعی، فرزاد طالبی و محمدرضا سلمان زاده گفت: خانه و حوزه فرهنگ و هنر به گونه‌ای است که هر فردی از هر حوزه‌ای به آن وارد شود، در این خانه مقیم می‌شود و هرچند ممکن است جابجایی‌هایی انجام شود اما باز هم در خانه فرهنگ و هنر فعالیت می‌کنند. برای مهدی شفیعی، فرزاد طالبی و محمدرضا سلمان زاده در مسئولیت‌های جدید آرزوی موفقیت دارم.

حسینی در ادامه گفت: تغییر در مجموعه‌ها می تواند فضایی را برای استفاده از ظرفیت‌های جدید و فکرهای نو با توجه به خدمات و فعالیت‌های قبلی فراهم کند و امیدواریم که شهرام کرمی، علی ترابی و رضا عمرانی موفق باشند.

معاون امور هنری با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی و نظارت بر تحقق برنامه‌ها گفت: با توجه به اهمیت برنامه ریزی که امری کمی است و نظارت بر تحقق برنامه‌ها، مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی در معاونت فعال شد و امین مویدی اصفهانی از هنرمندانی  که تحصیلات و تجارب برنامه ریزی دارد، به عنوان مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت فعالیت می کند.

مهدی شفیعی؛ مدیرکل سابق هنرهای نمایشی در این مراسم گفت: سیستمی که از توان موجود و نیروی انسانی استفاده کند موفق است و اداره کل هنرهای نمایشی نیروهای متخصص و ظرفیت‌های خوبی دارد که در این سال ها به تئاتر کمک کردند و امیدوارم بعد از این هم به این ظرفیت توجه شود. تغییرات تئاتر در سال‌های اخیر زیاد بوده و توجه به تئاتر عمومی تر شده که اگر به این تغییرات و تئاتر استان‌ها توجه شود، اتفاقات خوبی را در تئاتر رقم می خورد.


شفیعی در ادامه گفت: شهرام کرمی از نیروهای توانمند و مدیران خوب تئاتر است و امیدوارم در این عرصه موفق باشد.

شهرام کرمی؛ مدیرکل هنرهای نمایشی نیز با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات مهدی شفیعی در اداره کل هنرهای نمایشی گفت: انتظار هنرمندان تئاتر نسبت به امکانات و زیرساخت‌های حوزه تئاتر افزایش یافته و نسل جوان در حوزه تئاتر حضور فعالی دارد که قابل توجه است و امیدواریم با تعامل هنرمندان و همکاران اداره کل بتوانیم قدم های موثری را برای رشد و تعالی تئاتر برداریم.

علی ترابی؛ مدیرکل دفتر موسیقی نیز با قدردانی از خدمات فرزاد طالبی در دفتر موسیقی گفت: موسیقی در همه عرصه‌ها و بزنگاه‌های کشور و جامعه همراه بوده است اما حمایت کافی از موسیقی نشده است. تلاش می‌کنیم تا ارتباط بیشتری با هنرمندان موسیقی و اعتماد بیشتری ایجاد شود و هنرمندان دفتر موسیقی را خانه خود بدانند و اجماع و همدلی بین هنرمندان موسیقی بیش از گذشته فراهم شود.

سید امین مویدی اصفهانی؛ مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری نیز در این مراسم گفت: امیدواریم در راه سیستماتیک کردن برنامه ها و فعالیت های هنری در این دوره قدمی برداریم.

محمدرضا سلمان زاده؛ مسئول سابق حراست معاونت امور هنری نیز گفت: آنچه در این سال ها در حوزه معاونت هنری انجام شد در راستای قوانین و اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است.

رضا عمرانی؛ مسئول حراست معاونت امور هنری نیز گفت: امیدواریم با ادامه فعالیت‌ها و خدمات قبلی صیانت از مجمموعه معاونت هنری و فعالیت های هنری به نحو مناسب فراهم شود.

قاسم خورشیدی؛ مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز برای مدیران مهدی شفیعی، فرزاد طالبی و محمدرضا سلمان زاده در مسئولیت های جدید و شهرام کرمی؛ مدیرکل هنرهای نمایشی و علی ترابی؛ مدیرکل دفتر موسیقی آرزوی موفقیت کرد.

در این مراسم مرتضی باقرنژاد؛ مشاور اجرایی معاونت هنری، مجید ملانوروزی؛ مدیرکل هنرهای تجسمی، محمدتقی شریفی قادری؛ مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت های هنری، علی اکبر صفی پور؛ مدیرعامل بنیاد رودکی، سید عباس سجادی؛ مدیرعامل بنیاد آفرینش های هنری نیاوران و مجید فروغی؛ مدیر روابط عمومی معاونت هنری حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.