دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰

مدیر موسسه آوینی سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شد

مجتبی امینی در ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام»

سینماپرس: مجتبی امینی، مدیرعامل موسسه شهید آوینی به سمت مشاور رییس سازمان و سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی شهرداری تهران منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، مجتبی امینی با دریافت حکمی از سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری، به عنوان مشاور رییس سازمان و سرپرست معاونت فرهنگی این سازمان منصوب شد. امینی که سابقه تهیه‌کنندگی در سینما و تلویزیون را دارد، مدیرعامل پیشین موسسه شهید آوینی است.

تهیه‌کنندگی چند فیلم‌های سینمایی و دبیری جشنواره‌های گوناگون فرهنگی هنری و سینمایی از جمله جشنواره فیلم کوتاه «سما» با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی و جشنواره بین‌المللی «چهل‌چراغ» با محوریت امام حسین (ع) در کارنامه این مدیر فرهنگی دیده می‌شود.

همچنین امروز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه آیین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱ و رییس فرهنگ‌سرای ملل در فرهنگسرای ملل و آیین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ و رییس فرهنگسرای امید در فرهنگسرای امید با حضور محمد خیاطیان معاون مالی اداری، مهدی محمدی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل و مهدی اخلاقی‌نیا مدیر کل نظارت و بازرسی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

اسماعیل برادران فلاح‌خیر از نیروهای متعهد و باسابقه سازمان فرهنگی هنری، جایگزین مرحوم دکترعبدالرضا کردی شد که چندی پیش در سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج جان ‌باخته بود.

همچنین مرضیه خسروی از مدیران باتجربه سازمان فرهنگی هنری با دریافت حکم سرپرستی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ جایگزین مهدی وکیل‌پور شد.

محمد خیاطیان معاون مالی اداری سازمان فرهنگی هنری در این مراسم گفت: امیدوارم بتوانیم با انجام تغییرات مؤثر، خدمات فرهنگی مناسبی به شهروندان تهران ارائه دهیم. وکیل‌پور چند وقتی بود که قصد ترک فرهنگسرای امید را داشت و برایشان در محل خدمت جدید آرزوی موفقیت داریم. ایشان در مدتی که تشریف داشتند، منشأ خیر و برکات زیادی بودند. خانم خسروی نیز با نگاه استفاده از بانوان سازمان فرهنگی هنری انتخاب شدند و نگاه آقای اوحدی استفاده از این ظرفیت است. ایشان نیروی جوان و توانمندی هستند و امتحان خودشان را در منطقه ۹ پس داده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.