شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵

آخرین وضعیت سریال «ساخت ایران ۲»

سریال «ساخت ایران ۲»

سینماپرس: تهیه کننده سریال «ساخت ایران ٢» گفت: به احتمال خیلی زیاد اولین قسمت این مجموعه در ۲۰ فروردین و یا نهایتا اوایل ماه آینده در شبکه نمایش خانگی توزیع شود.

به گزارش سینماپرس، منصور سهراب پور تهیه کننده سریال «ساخت ایران ٢» در رابطه با آخرین وضعیت تصویربرداری این مجموعه نمایشی گفت: تاکنون حدود ۳۰ درصد ضبط این سریال انجام شده است و نهایتا تا اواسط ماه جاری تصویربرداری در تهران ادامه دارد، سپس به کشور چین سفر خواهیم کرد و تقریبا یک ماه هم آنجا مشغول تصویربرداری خواهیم بود.

این تهیه کننده در ارتباط با مصدومیت سارا بهرامی در پشت صحنه «ساخت ایران٢»، بیان کرد: متاسفانه وی در حین راه رفتن، پایش پیچ خورد و مصدوم شد، البته خوشبختانه با استراحت کافی و نظر پزشک ظرف ده روز آینده مشکلی برای حضور در مقابل دوربین نخواهد داشت و این بازیگر به شرایط عادی باز خواهد گشت.

سهراب پور با اشاره به اینکه دو بازیگر ایرانی و چند بازیکر خارجی به سریال «ساخت ایران ٢» اضافه خواهند شد، گفت: تصویربرداری این سریال در کشورهای ایران، لبنان، چین و احتمالا روسیه خواهد بود که البته بخش های تصویربرداری در روسیه هنوز قطعیت پیدا نکرده است. همچنین به احتمال خیلی زیاد اولین قسمت «ساخت ایران ٢» در ۲۰ فروردین و یا نهایتا اوایل ماه آینده در شبکه نمایش خانگی توزیع شود.

این تهیه کننده در ارتباط با تغییر کارگردان «ساخت ایران ٢»، اظهار کرد: برزو نیک نژاد کارگردان جوان، پرانرژی و خوش فکری است که همواره همکاری با وی دلنشین بوده است و طی صحبت های که با آقای پروین حسینی دیگر تهیه کننده سریال داشتیم در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که با بروز نیک نژاد فصل دوم این سریال را بسازیم.

محمدرضا گلزار، امین حیایی، محسن کیایی، سحردولتشاهی، سارا بهرامی، مهران احمدی، امیرحسین رستمی و... بازیگران سریال «ساخت ایران ٢» هستند.

فصل اول این مجموعه به کارگردانی محمدحسین لطیفی در سال ۹۰ و در ۱۸ قسمت تولید شد. در فصل اول این سریال محمدرضا گلزار، امین حیایی، فرهاد اصلانی، بهنام تشکر، گوهر خیراندیش، ملیکا عبدالرزاقی و بهاره رهنما به عنوان بازیگر حضور داشتند.

ساخت ایران ۲ به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه کنندگی منصور سهراب‌پور و امیر پروین‌حسینی در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود.

*تسنیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.