شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱

جهانگیر الماسی:

عدالت در سینما رعایت نمی‌شود

جهانگیر الماسی

خبرگزاری میزان: بازیگر سینما و تلویزیون گفت: مردها و زن‌های شریف و با خانواده در میان جامعه بازیگران با وجود سال ها کار و تخصص در حال حاضر بیکار هستند اما عده ای که بازیگر نیستند تنها به خاطر ارتباطاتشان در فیلم‌ها بازی می‌کنند.

جهانگیر الماسی بازیگر سینما و تلویزیون درباره فضای فیلم ها گفت: در سینمای امروز ایران اساسا به مضمون فیلمها اهمیت داده نمی شود تا موجودیت پیدا کنند در نتیجه شاهد کیفیت پایین آثار نمایشی هستیم.
 

وی در همین راستا افزود: جدا از وضعیت بد در مضمون فیلم ها ممکن است فیلم یک تهیه‌کننده با اکران محدود در سینمای هنر و تجربه به جایی نرسد و یا با اکران بد در سینمای بدنه با شکست مالی روبرو شود. این ها مسائلی است که در سینما وجود دارد و مدیریت سینما باید برای بهبود آن تلاش کند.

کارگردان "رنج سرمستی" به وجود کاستی ها در عرصه بازیگری اشاره کرد و توضیح داد: مردها و زن‌های شریف و با خانواده در میان جامعه بازیگران با وجود سالها کار و تخصص در حال حاضر بیکار هستند اما عده ای که بازیگر نیستند تنها به خاطر ارتباطاتشان در فیلم‌ها بازی می‌کنند.

الماسی ادامه داد: ۲۰۰۰ بازیگر سینما و تلویزیون بیکار هستند و حمایت نمی‌شوند. بسیاری از بچه‌های تئاتر و سینما بیمه ندارند، باید مدیران برای اصلاح این وضعیت فکری کنند.


بازیگر "پس از باران" خاطر نشان کرد: در این میان اما برخی تهیه‌کنندگان از قالب صرف تولید فیلم خارج شده و ناگهان وضعیت‌شان تغییر می‌کند، فیلم‌های پشت سر هم با هزینه‌های بالا می‌سازند و سالن‌های سینما را در دست دارند و اینجاست که عدالتی که باید رعایت نمی شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.