شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵

مریم کشکولی نیا:

تغییراتی در اساسنامه «آسیفا» صورت می گیرد

مریم کشکولی نیا رییس جدید هیات مدیره «آسیفا»

سینماپرس: رییس هیات مدیره «آسیفا» با بیان اینکه به زودی تغییراتی در اساسنامه این انجمن صورت می گیرد، تاکید کرد با صنف انیمیشن تعامل خوبی وجود دارد.

به گزارش بسینماپرس، مریم کشکولی نیا رییس جدید هیات مدیره «آسیفا» (انجمن سینمایی فیلمسازان انیمیشن ایران) درباره سیاست های انجمن گفت: اولین جلسه «آسیفا» بعد از انتخابات با هدف مشخص شدن سمت افراد در هیات مدیره برگزار شد که خوشبختانه ترکیب هیات مدیره در این دوره بسیار راضی کننده است و همه در تلاش هستیم تا آسیفا در این دوره پویاتر از قبل عمل کند.

وی اضافه کرد: آسیفا در دوره ای به دلایلی کم کار بود ولی در این دوره برنامه های مختلفی در نظر داریم که طی جلساتی که در آینده برگزار می شود این موارد اجرایی می شود. همچنین در تلاش هستیم همه فعالان حوزه انیمیشن را در برنامه های آسیفا دخیل کنیم.

کشکولی نیا تاکید کرد: موضوع مهم این است که در نظر داریم تغییراتی در اساسنامه آسیفا ایجاد کنیم که فکر می کنم این تغییرات بدون مشکل صورت می گیرد.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه هایی که در دستور کار خود قرار داده ایم ایجاد کمیته های مختلف در حوزه انیمیشن و درگیر کردن دانشگاه ها در این کمیته ها است. برگزاری جلسه نمایش و نقد فیلم های انیمیشن نیز از دیگر برنامه های آسیفا به شمار می رود.

رییس هیات مدیره «آسیفا» گفت: آسیفا نمی تواند برای تولید انیمیشن که نیازمند سرمایه گذاری است، برنامه ریزی کند و تلاش های بسیاری که پیش از این انجام گرفته چندان موفق نبوده است.

کشکولی نیا در پایان عنوان کرد: در حال حاضر مهمترین مساله ما همکاری مناسب آسیفا و صنف انیمیشن است که این تعامل وجود دارد و بی شک با این همکاری، برنامه های آسیفا و صنف انیمیشن همراستا با هم پیش می رود.

*مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.