دوشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷

نحوه دعوت مهمانان برنامه «بوی عیدی»

برنامه «بوی عیدی»

سینماپرس: احسان ارغوانی تهیه کننده که این روزها «بوی عیدی» را در شبکه یک دارد، اعلام کرد به زودی برنامه «باغ ملی» از شبکه دو روی آنتن می رود.

به گزارش سینماپرس، احسان ارغوانی تهیه کننده برنامه «بوی عیدی» که این شب ها از شبکه یک روی آنتن می رود درباره این برنامه گفت: این برنامه بعد از اینکه سال گذشته با استقبال مخاطبان مواجه شد امسال نیز با رویکردهای قبلی ولی با اضافه کردن چند آیتم از شب دوم فروردین روی آنتن رفت و هنوز هم در حال پخش است.

وی ادامه داد: هر شب ۲ مهمان به برنامه دعوت می شوند و مسابقه هایی را انجام می دهند که در پایان مردم با کدی که معرفی می شود به آنها رای می دهند.

ارغوانی درباره نحوه دعوت مهمانان برنامه اظهار کرد: ما در این برنامه سعی کرده ایم افرادی را دعوت کنیم که برای جوانان الگوی مناسب رفتاری باشند. در «بوی عیدی» وسواس خاصی داریم تا مهمانان در راستای چهارچوب های گفته شده به برنامه دعوت شوند.

این برنامه ساز تلویزیون عنوان کرد: علاقه مندان از شروع برنامه ۴۸ ساعت وقت دارند که به شخصیت مورد نظرشان به صورت کدهایی که در برنامه اعلام می شود، رای دهند.

ارغوانی در پایان درباره برنامه «باغ ملی» نیز گفت: با هماهنگی های انجام شده این برنامه قرار است به زودی روی آنتن شبکه دو برود.

*مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.