سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰

مستند سازی به سبک مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری/ تقابل آشنای آقای امام صادقی با رأس نظام

حسام الدین آشنا - روحانی

سینماپرس: مرکز تحت ریاست حجت الاسلام دکتر حسام الدین آشنا به تازگی کلیپی با عنوان «داری اشتباه می‌کنی کاپیتان» را در فضای مجازی منتشر نموده که تلاش می کند راس نظام را هدف قرار دهد.

به گزارش سینماپرس، مرکز تحت ریاست حجت الاسلام دکتر حسام الدین آشنا به تازگی  کلیپی با عنوان «داری اشتباه می‌کنی کاپیتان» را در فضای مجازی منتشر نموده که تلاش می کند به نحوی احمقانه راس نظام را مورد هدف خود قرار دهد. در این میان یادآوری چند نکته ضروری است:

۱- حسام الدین آشنا که از وفادار ترین همراهان روحانی بشمار می آید، با انتشار کلیپ کوتاهی از سوی مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری (مجموعه تحت ریاست آشنا) نشان داد که چگونه خروجی های دانشگاه امام صادق  به صف منتقدین جدی مقام معظم رهبری تبدیل خواهند شد و برای مبرا کردن خود از همکاری با نظام ولایت فقیه تلاش می کنند.

۲ -  در این کلیپ که رسما از سوی مرکز بررسی های استراتژیک در فضای مجازی منتشر شده، یکی از مدیران این مرکز با تشبیه کشور به هواپیمای در حال سقوط از کاپیتان این هواپیما می خواهد تا نظرات منتقدین را بشنود و از خشونت با منتقدین و کارشناسان دست برداشته و روش و منش دیکتاتور ها را کنار بگذارد،

در جای دیگری از این کلیپ فرد مذکور با ذکر مثال هایی از تاریخچه هوانوردی بیان می دارد که تودهنی زدن خلبان به کمک خلبان منتقد و نشنیدن دیدگاه های او، عامل سقوط هواپیما بوده است و بر همین اساس رأس نظام را به شنیدن نظرات منتقدین و دست برداشتن از خودکامگی دعوت می کند. این در حالی است که اتفاقا این تحلیل با رفتار  و عملکرد رئیس جمهور همخوانی دارد!

۳- حال باید دید واکنش نخبگان فرهنگی کشور  و بویژه تربیت شدگان دانشگاه امام صادق در مسئولیت های مختلف اجرایی و ... به این اقدام توهین آمیز آشنا چیست؟

این همه در حالی است که حسن روحانی اعتماد خود به حسام الدین آشنا را به صورتهای مختلف نشان داده است، مثلا در لایحه بودجه سال ۹۷ با وجود مشکلات جدی مالی، میلیاردها تومان بودجه در اختیار آشنا و مرکز بررسی های استراتژیک قرار گرفته و در چنین وضعیتی آشنا اعتماد روحانی را با انتشار این کلیپ پاسخ گفته است.

نظرات

  • بی نام ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۱:۵۷
    0 0
    مثل سقوط ایران در انرژی هسته ای و عدم تحقق تعهدات طرف مقابل در برجام و پایمال شدن حقوق مردم ایران، به دلیل گوش ندادن مسئولین به رهنمودهای دلسوزانه رهبری و سخنان کارشناسانه منتقدین و متخصصین
  • ث ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۷:۴۵
    1 0
    کاپیتان ما که فعلا حسن روحانیه... هم تو مذاکرات هم تو انتخاب وزرا هم تو بودجه کل کشور هم تو توجه به محرومین در بودجه هم تو بانک مرکزی هم تو دلار هم تو اشتغال کاپیتان بد داریم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.