سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

انتقاد مردم از برخی حواشی سریال «پایتخت۵»

پوستر جدید سریال «پایتخت۵»

سینماپرس: سریال «پایتخت۵» متهم به همکاری با عوامل فعال شبکه جم در ترکیه شده است. در این سریال همچنین از صدای یک خواننده مبتذل ترکیه‌ای نیز استفاده شد که این موضوعات با انتقاد بسیاری از مردم مواجه شده است.

به گزارش سینماپرس، روزنامه کیهان در بخش فرهنگ و هنر خود به برخی از حواشی پیرامون سریال پایتخت ۵ واکنش نشان داده و نوشته است:

سریال پایتخت، امسال هم با استقبال گسترده مردم مواجه شد. دلیل استقبال مردم از این سریال علاوه‌بر طنزآمیز بودن آن، توجه به فرهنگ بومی و ارزش‌های اخلاقی و مذهبی قسمت‌های گذشته این سریال بود.

در این قسمت نیز به سفارش سازمان «اوج»، سریال «پایتخت» در قسمت‌های پایانی خود به مسائل منطقه و مقاومت در برابر داعش توجه کرده است. با این حال، این سریال به برخی از حواشی آلوده شده است؛ ازجمله حضور عوامل شبکه ماهواره‌ای جم که یکی از آنها به عنوان بازیگر در یکی از قسمت‌ها ایفای نقش کرد، استفاده از ترانه‌های ابراهیم تاتلیس خواننده ترکیه‌ای و همچنین تبلیغ آشکار جاذبه‌های توریستی کشور ترکیه.

حاشیه‌هایی که طی روزهای اخیر با انتقاد شدید مردم و کاربران فضای مجازی مواجه شد.

کیهان همچنین مطلب خود را اینگونه به پایان رسانده است: برخی از عوامل سریال «پایتخت۵» پیش از این از افراد و جریان‌های سیاسی آلوده و حتی اغتشاشات تحت حمایت حامیان داعش حمایت کرده بودند. ای کاش سازمان انقلابی اوج نظارت بیشتری بر داستان و انتخاب عوامل سریال یاد شده می‌کرد.

نظرات

  • ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۶:۲۷
    0 0
    کدتم ابتذال ؟ مگر ندیدید طوفان و امواج خروشان آنها را به کشور دیگر برد ولی روسریها تکان نخورد و حتی لباسشان هم خیس نشد !! این بخش از این سریال به نسبت سالهای پیش خیلی ضعف دارد ولی مبتذل نیست
  • یعقوب ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۷:۲۱
    0 0
    به نظر بنده کلمه انتقاد و استقبال رو جابه جا استفاده کردند .. کدوم انتقاد ؟
  • حاج رضا ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۹:۳۷
    0 0
    مبتذل شماهایید نه خواننده شهیر ترکیه سینما پرس نان به نرخ روز خور
  • سلیمی ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۲۸
    0 0
    فلسفه وجود این نقش بابا پنجعلی در این سریال چیه ؟ آقای خمسه کافیه بیش تز این خودتان را کوچک نکنید و اجازه دهید جوانترها خودی نشان دهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.