چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

مدیر پردیس سینمایی آزادی:

افزایش نرخ بلیت سینما باعث کاهش مخاطب شد

رضا سعیدی پور*

سینماپرس: رضا سعیدی‌پور گفت: امسال فروش فیلم‌ها نسبت به سال گذشته بیشتر بود اما به دلیل افزایش قیمت بلیت با کاهش مخاطب به خصوص در سانس‌های صبح مواجه بودیم.

رضا سعیدی پور مدیر پردیس سینمایی آزادی درباره رونق سینماها در نوروز ۹۷ و مقایسه فروش فیلم‌ها در این سینما نسبت به سال گذشته گفت: فروش فیلم‌ها نسبت به سال گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است اما از نظر تماشاچی پردیس آزادی با افت ۷ درصدی مخاطب روبرو شد که دلیل آن نیز کاملاً مشخص است افزایش قیمت بلیت روی کاهش مخاطب تأثیرگذار است.

وی در پاسخ به این سؤال که کاهش مخاطب روی کدام سانس‌های سینما دیده شد گفت: سانس‌های صبح بیشتر شاهد کاهش مخاطب بودیم اما سانس‌های بعدازظهر بسیار خوب بود و شاید در برخی موارد بهتر از سال گذشته بود.  

سعیدی‌پور درباره میزان فروش سینما آزادی در سال جدید گفت: از روز اول فروردین‌ماه تا روز ۱۲ فروردین سینما آزادی در سال جدید به فروش ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان رسید که این رقم در سال گذشته ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بود.

مدیر سینما آزادی درباره فیلم‌های اکران شده در سال جدید گفت: سلایق مختلف در فیلم‌های امسال مورد توجه قرار گرفته و خوشبختانه در میان مخاطبان معترض به آثار نمایش داده شده نداشتیم و خانواده‌ها از فیلم‌های نوروزی استقبال کردند.

*فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.