چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹

پولاد کیمیایی:

«معکوس» در مرحله تدوین

پولاد کیمیایی

سینماپرس: کارگردان فیلم سینمایی «معکوس» گفت که این فیلم مرحله تدوین را پشت سر می‌گذارد و هنوز تصمیمی برای اکران آن نداریم.

به گزارش سینماپرس، پولاد کیمیایی کارگردان فیلم سینمایی «معکوس» درباره آخرین وضعیت این فیلم سینمایی گفت: ما در حال حاضر در مرحله تدوین فیلم هستیم و مراحل ساخت موسیقی فیلم نیز به صورت همزمان در حال انجام است. فیلمبرداری فیلم سینمایی «معکوس» حدود ۲ ماه و نیم به طول انجامید که ما در این مدت حدود ۷۰ جلسه فیلمبرداری داشتیم. لوکیشن‌های این فیلم به صورت کامل در تهران بود که ما در لوکیشن‌هایی مانند کارخانه «ارج» و لواسان، «معکوس» را فیلمبرداری کردیم.

وی درباره زمان اکران این فیلم بیان کرد: تا زمانی که به صورت کامل مراحل ساخت این فیلم به پایان نرسد، نمی‌توان زمان مشخصی را اعلام کرد. عجله‌ای برای نمایش فیلم ندارم و می‌خواهم زمان لازم برای انجام تمام کارها به نحو احسنت داده شود؛ چرا که خروجی فیلم برایم مهم است. دوست دارم که فیلم بدون هیچ استرسی مراحل تولید را پشت سر بگذارد.

این کارگردان سینمای ایران درباره علاقه‌مندی برای حضور فیلم سینمایی«معکوس» در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر، گفت: هنوز هیچ تصمیمی درباره این موضوع ندارم، ابتدا باید فیلمی که آماده شده است را در دست داشته باشم، سپس باید دید که فیلم برای جشنواره مناسب است یا این که تنها مناسب گیشه و اکران است.

 فیلم سینمایی «معکوس» اولین تجربه پولاد کیمیایی از کارگردانی یک فیلم بلند سینمایی است و مسعود کیمیایی تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به اکبر زنجانپور، بابک حمیدیان و علیرضا کمالی اشاره کرد.

دیگر عوامل اصلی این پروژه سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری، صدابردار: پرویز آبنار، طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی و عکاس: علی نیک رفتار.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.