جمعه ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

جدیدترین آمار فروش فیلم‌های نوروزی؛

«به وقت شام» و «لاتاری» در مرز ۶ میلیاردی شدن / «فراری» در قعر جدول فروش

خرگیوش-فیلشاه-لاتاری-فراری-لونه زنبور-به وقت شام-مصادره-فیلم های نوروز 97

سینماپرس: آخرین آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینماها در هفته سوم اکران توسط پخش‌کنندگان سینمای ایران اعلام شد.

به گزارش سینماپرس، علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش «به وقت شام» گفت: فیلم خوشبختانه مورد اقبال مخاطب قرار گرفته و همین امر موجب شده شاهد رونق خوبی در سالن‌های این فیلم باشیم. فیلم هم اینک به فروش ۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان در تهران و شهرستان رسیده است. 

فیاض هوشیار پارسیان مدیر پخش دفتر سیمای مهر درباره فروش «لاتاری» گفت: فیلم با اقبال مواجه شد. شب گذشته در سینما سپهر ساری ۲۶۰۰ نفر فیلم را به تماشا نشستند که آخرین رکورد این سینما مربوط به فیلم «گشت ۲» بود که ۱۸۰۰ نفر به تماشای فیلم نشسته بودند. هم اینک فیلم به فروش ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسیده است. 

همایون امکانیان مدیر دفتر پخش نیکان فیلم درباره فروش فیلم «مصادره» گفت: فیلم هم‌اینک به فروش ۸ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان رسیده است.

سعید خانی  مدیر عامل دفتر پخش «خانه فیلم» و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «لونه زنبور» آمار فروش این فیلم را تا شب گذشته در مجموع چهار میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان اعلام کرد که از این مقدار به تفکیک با در اختیار داشتن ۲۹ سالن سینمایی در تهران، سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و همچنین ۷۴ سالن سینما در شهرستان‌ها، ۷۵۰ میلیون تومان فروش داشته است.

غلامرضا فرجی درباره مقدار فروش انیمیشن سینمایی «فیلشاه» که توسط حوزه هنری پخش می‌شود، اظهار کرد: این انیمیشن سینمایی با توجه به دو  آماری که به دست ما رسیده است، تاکنون درمجموع با در اختیار داشتن ۷۰ سالن سینمایی در تهران و شهرستان، یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان در سیستم ثبت مکانیزه فروش بلیت و همچنین یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان به صورت سیستم‌های غیرمکانیزه در تهران و شهرستان‌ها فروش داشته است.

حبیب اسماعیلی مدیر عامل دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش فیلم «خرگیوش» گفت: فیلم هم اینک به فروش ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است و در هفته گذشته شاهد رشد بهتری در فروش فیلم بودیم به خصوص در روز چهارشنبه فروش خوبی داشتیم.

احمد مختاری مدیر پخش «هدایت فیلم» درباره فروش فیلم «فراری» گفت: از شب گذشته تیزر جدیدی از رسانه ملی برای فیلم پخش شده است و امیدواریم شاهد رونق فیلم باشیم. در تهران ۱۴ سالن سینما در اختیار داریم و در شهرستان سعی می‌کنیم تعداد سالن‌های بیشتری در اختیار بگیریم. هم اینک فروش فیلم به رقم ۳۱۰ میلیون تومان رسیده است.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.