جمعه ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰

آغاز تولید انیمشین «فرقه» در خردادماه

انیمیشن فرقه

سینماپرس: به گفته محسن عبدالعلی کارگردان انیمیشن «فرقه»، تولید این اثر با محوریت ظلم ستیزی در خردادماه آغاز می شود.

به گزارش سینماپرس، محسن عبدالعلی کارگردان و تهیه کننده انیمیشن «فرقه» به نویسندگی فرنوش عابدی درباره این اثر گفت: به تازگی پیش تولید این انیمیشن ۶ دقیقه ای در استودیو فنآوران پارس در محلات اراک آغاز شده و قرار است در خردادماه ساخت آن با تکنیک سه بعدی آغاز شود و فکر می کنیم کار تولید «فرقه» حدود ۵ ماه طول بکشد.

وی افزود: «فرقه» درباره ظلم ستیزی است و در خلاصه داستان آن آمده است: «جلادی پس از اعدام آخرین محکومش با فرقه ای زیرزمینی آشنا و برای همیشه زندگی اش دگرگون می شود. »

عبدالعلی درباره دلایل تولید این اثر اظهار کرد: هدف ما در درجه اول از پیگیری این انیمیشن بدون دیالوگ، این بود که یک اثر کوتاه مستقل تولید کنیم برهمین اساس وقتی فرنوش عابدی که در میان نویسندگان انیمیشن شناخته شده است پیشنهاد ساخت این اثر را به ما داد از ان استقبال کردیم. «فرقه» یک اثر سوررئال است که می تواند به خوبی دیده شود و امیدوارم خروجی کار قابل قبول باشد.

این کارگردان در پایان با اشاره به اینکه این اثر به صورت مستقل تولید می شود و سرمایه گذار آن هم خودش است، عنوان کرد: مخاطب این اثر بزرگسالان و جشنواره های تخصصی انیمیشن هستند؛ جشنواره هایی که بیشتر روی فیلمنامه، کارگردانی، روایت و ... تمرکز می کنند.

عوامل این انیمیشن ۶ دقیقه ای عبارتند از نویسنده: فرنوش عابدی، طراح هنری: آریا صفارزادگان، سرپرست مدل سازی: حسن عرب، سرپرست انیمیت: الهام نیکو، تهیه کننده و کارگردان: محسن عبدالعلی.

*مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.