یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸

«هفت روز و هفت ساعت» از هفته بعد پخش می شود

مسابقه «هفت روز و هفت ساعت»

سینماپرس: به گفته تهیه کننده مسابقه رالی «هفت روز و هفت ساعت»، ۱۲ قسمت از این مجموعه نوروز پخش شد و پخش باقی قسمت ها از هفته بعد ادامه می یابد.

به گزارش سینماپرس، سعید ابوطالب تهیه کننده مسابقه رالی «هفت روز و هفت ساعت» که در ایام نوروز از شبکه افق پخش شد  گفت: ۱۲ قسمت از مجموعه «هفت روز و هفت ساعت» در ایام نوروز پخش شد که مربوط به رالی در لبنان بود و حدود هشت قسمت از مجموعه که در ایران است، باقی مانده است.

وی در توضیحی درباره این مجموعه عنوان کرد: «هفت روز و هفت ساعت» از نظر قالب و شکل با کارهای متعارف تلویزیون متفاوت و یک رئالیتی شو به معنای واقعی بود یعنی ما به اصل موضوع پایبند بودیم و برنامه نمایشی واقعی از یک اتفاق بود و حتی زمان فیلمبرداری هفت روز و هفت ساعت به طول انجامید.

ابوطالب درباره لوکیشن این رالی اظهار کرد: شرکت کننده های این مسابقه هفت روز و هفت ساعت فرصت داشتند تا از موزه ملیتا در منطقه جنوب لبنان تا موزه دفاع مقدس تهران را در یک مسابقه رالی طی کنند.  

وی اضافه کرد: ما ۶ گروه شرکت کننده داشتیم و با هر گروه تیمی از فیلمبردار و صدابردار همراه شد که در مجموع در این رالی بیش از ۲۰ دوربین و ۱۲ فیلمبردار داشتیم. مهدی جعفری مدیر فیلمبرداری «به وقت شام» مدیریت فیلمبرداری این پروژه را بر عهده داشت و از هلی شات و تصاویر هوایی نیز بهره گرفتیم.

ابوطالب درباره پخش این رئالیتی شو در نوروز که چندان دیده نشد، توضیح داد: ما مجبور شدیم هماهنگی هایی را انجام دهیم و کمی هم دیر پروژه را شروع کردیم با این حال توانستیم آن را به پخش شب عید رسیدیم. البته من با پخش در نوروز مخالف بودم چون همه برنامه ها در نوروز دیده نمی شوند، از طرف شبکه هم فکر می کردند برنامه ما به نوروز نمی رسد و تا ۲۸ اسفند در کنداکتور نوروزی معاونت سیما قرار نگرفته بود.

وی در پایان درباره ادامه پخش این مجموعه بیان کرد: ما فرصت یک هفته ای از شبکه گرفتیم تا مونتاژ بخش ایران را به پایان ببریم و قرار است از یک هفته دیگر بخش ایران هم روی آنتن شبکه افق برود. همچنین شبکه افق با شبکه سه به توافق رسید که بعد از پخش شبکه افق این مجموعه روی آنتن شبکه سه برود.

*مهر

نظرات

  • ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۶:۰۶
    0 0
    سلام‌این‌برنامه‌از‌چندم‌پخش‌میشود‌وازکدام‌شبکه‌.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.