دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

چالش مجدد ترامپ و بازیگر فیلم‌های مبتذل

استورمی دنیلز - ترامپ

سینماپرس: بازیگر آمریکایی فیلم‌های مستهجن که با دونالد ترامپ رابطه داشته است، تلاش دارد رئیس‌جمهوری آمریکا را وادار کند درباره پرداخت حق‌السکوت به او مقابل دادگاه شهادت دهد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ایندیپندنت، مایکل اوناتی، وکیل «استورمی دنیلز»، بازیگر زن فیلم های مستهجن که با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا رابطه غیراخلاقی داشته است بار دیگر شکایتی را علیه ترامپ در دادگاه تنظیم کرد تا وی را مجبور کند با ادای سوگند، درباره پرداخت ۱۳۰ هزار دلار حق السکوت به موکلش مقابل دادگاه شهادت دهد.

وکیل استورمی دنیلز قصد دارد با تنظیم این شکایت در دادگاه کالیفرنیا، دونالد ترامپ و مایکل کوهن، وکیل شخصی او را مجبور کند درباره پرداخت این مبلغ حق السکوت به موکل او چند روز پیش از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ و توافق محرمانه ای که بین آنها منعقد شده است، با ادای سوگند شهادت دهند.

دونالد ترامپ روز پنجشنبه در پاسخ به پرسش یک خبرنگار اعلام کرد که هیچ اطلاعی از پرداخت این حق السکوت به دنیلز ندارد. کاخ سفید هم تاکنون بارها وجود رابطه میان دونالد ترامپ و بازیگر زن فیلم‌های مستهجن را تکذیب کرده و گفته که مایکل کوهن این پول را از جیب خودش پرداخت کرده است.

روزنامه وال استریت ژورنال پیشتر فاش کرد که وکیل شخصی ترامپ برای اینکه استفانی کلیفورد معروف به استورمی دنیلز را درباره رابطه نامشروعش با رئیس جمهور آمریکا ساکت نگه دارد، به او مبلغ ۱۳۰ هزار دلار حق السکوت پرداخت کرده است.

وکیل ترامپ در ابتدا این خبر را تکذیب کرد؛ اما چندی پیش گفت که این پول را از جیب خودش به استفانی پرداخته است. در پی جنجال برانگیز شدن رابطه غیراخلاقی ترامپ با این زن، وکیل دونالد ترامپ، استورمی را به نقض توافق محرمانه ای که امضا کرده بودند متهم کرد و مدعی شد که این حق را دارد که از او ۲۰ میلیون دلار خسارت بگیرد.

استفانی کلیفورد چندی پیش در یک مصاحبه تلویزیونی در برنامه ۶۰ دقیقه بار دیگر جزئیاتی را درباره رابطه نامشروعش با دونالد ترامپ در سال ۲۰۰۶ ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.