دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳

واکنش مقصران فرهنگی و سینمایی دلار ۶ هزار تومانی

وقتی سلبریتی های بنفش پوش هم صدایشان در می آید!

دلار

سینماپرس: افزایش ساعتی قیمت دلار واکنش سلبریتی های بنفش پوش را به‌دنبال داشته است و جماعت به اصطلاح هنرمند نشان دادند که کوچکترین شایستگی برای مرجعیت فکری و فرهنگی و سیاسی جامعه را ندارند.

به گزارش سینماپرس، هنرمندان عرصه‌های مختلف به افزایش قیمت دلار و بی‌ارزش شدن پول ملی در دنیای مجازی واکنش نشان دادند و با انتشار مطلب و عکس؛ از دولت انتقاد کردند.

حمید فرخ‌نژاد در اینستاگرام خود نوشت: جناب روحانی رئیس‌جمهور گرامی، برای امثال من به‌خاطر حمایت از شما آبرویی پیش مردم نمونده، یه کم به فکر خودتون باشید.

پرویز پرستویی نیز با انتشار تصویری از جمع کردن پول‌های کشور مجارستان در سال ۱۹۴۶میلادی از کف خیابان که به دلیل بی‌ارزشی دور انداخته شده‌اند، نوشت: کم‌کم باید ما هم جارو بخریم؟

لینداکیانی در واکنش به افزایش قیمت دلار، در اینستاگرام خود شعار معروف سلبریتی‌های حامی روحانی (تا ۱۴۰۰ با روحانی) را نوشته است؛ البته با این تفاوت که در تاریخ ۲۰ فروردین ۹۷، رفته رفته رنگ می‌بازد!

لادن طباطبایی نوشت: به سلامتی… صاحب بی‌ارزش‌ترین پول جهان شدیم! به مبارکی، حقوق کارگر زحمتکش کفاف نان را هم نمی‌دهد! به خیر و خوشی خط فقر در حال حرکت به سمت مرکز زمین هست! کسی چه می‌داند عمق فاجعه کجاست؟

پانته‌آ بهرام نوشت: «آلیس در سرزمین عجائب» کتاب مورد علاقه‌ی کودکی من بود. دخترک در همون اوایل مسیرش با مسابقه‌ی عجیبی روبرو می‌شد. عده‌ای دور یه تخته سنگ می‌دویدن و آلیس بعد از چند دقیقه متوجه شد که این مسابقه پایانی نداره. !!!! فقط می‌دون تا لابد از پا در بیان. ؟! البته آلیس از بازی بیرون اومد  اما ما گمونم ما ساکن سرزمین عجائبیم.

امیررضا دلاوری نوشت: آفرین صد آفرین هزار و سیصد آفرین فرشته‌های روی زمین… جناب و دوستان، از این بهتر نمی‌شد مارو به غلط کردن بندازین.

داریوش فرضیایی نیز شعر زیر را منتشر کرده است:‌ ای دلار دلار، بیا به بالینم، هی نرو بالا داغت رو نبینم، آی دلار دلار، بیا پایین بینم، اگه قسمت بشه رنگت رو ببینم، هر کس که اومد وعده‌ای دادش، از پل که گذشت وعده رفت یادش، آی سبزه دلار بیا به بالینم، می‌دونم که دیگه خوابت رو می‌بینم.

بهرنگ علوی نیز نوشت: تا ١۴٠٠ با علی بَرکت الله، حالا دیگه این دیالوگ برای سریال‌های تاریخی محسوب می‌شه: مِهرم حلال جونم آزاد.

محسن یگانه نیز ویدئویی را درباره این مسئله منتشر کرده است. او همچنین نوشت: این مقدمه‌ی چه اتفاقیه؟! یکی بگه اصل خبر چیه که پیش زمینش دلار ۵۷۰۰ تومنیه؟!!ما آنقد پوستمون کلفت شده که خود این افزایشها نشه کل دغدغمون!..

احسان کرمی:
تدبیرتون چه کرد با امیدتون
فقط بفرمایید جواب مردمی را که سال گذشته همین موقع تشویق به انتخاب شمامی‌کردیم چه بدهیم.

پریناز ایزدیار:
دست شما درد نکنه .. هر روز بهتر از دیروز
#روحانی#خجالت#دلار

بهاره کیان افشار: رشد دلار را متوقف می‌کنیم

محراب قاسم خانی:
این طفلیا هی یه چیزایی از براندازی میگفتنا، نگو منظورشون براندازی ما مردم بود... ولی غلط نکنم دیگه تا آخر امسال رفتنی هستیم

بهاره افشاری: بالاتر ازسیاهی هم‌رنگی هست / بنفش

 برزو ارجمند:
 نباشین، مهم اینه که اول شدیم
پ. ن: لیست کم ارزش ترین پولهای جهان

تینا پاکروان:
مو سپید کردیم
و آرزوی ثباتمان به گور رفت...
دلار بالای ٥٨٠٠ تومان یعنی پول ما هیچ و زندگی مردممان پوچ...

امیر مهدی ژوله:
دلار میکشه بالا. رو به شیش هزار تومن.ریال به مثابه کاغذ توالت.
تلگرام رو به فیس بوک.رو به توئیتر.رو به فیلتر.

محسن افشانی:
موثرترین راه نابودی هر جامعه از بین بردن پول آن است.
با تشکر از جناب حسن آقا

مهرداد صدیقیان:
بدون هیچ تغییری در مقدار پول داخل کیفمون هر لحظه موجودیش کمتر میشه.
واقعا متاسفم

لیلا بلوکات: به کجا چنین شتابان

آناهیتا نعمتی: همه چی آرومه ما چقدر خوشبختیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.