چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

آلبوم موسیقی «عطاریه» رونمایی می شود

آلبوم موسیقی «عطاریه»

سینماپرس: روز شنبه ۲۵ فروردین همزمان با بزرگداشت شیخ فریدالدین محمدعطار نیشابوری، آلبوم موسیقی «عطاریه» در فرهنگسرای ارسباران رونمایی خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، آلبوم موسیقی «عطاریه» همزمان با عید مبعث و بزرگداشت شیخ فریدالدین محمدعطار نیشابوری ساعت ۱۱ روز  شنبه ۲۵ فروردین در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می شود.

 سخنرانی بقایی محقق و پژوهشگر حوزه ادبیات و مدرس دانشگاه با موضوع «زندگی و اشعار عطار» و رونمایی و نقد آلبوم «عطاریه» بخش هایی از این برنامه است.

میرعلیرضا میرعلینقی محقق، پژوهشگر و مورخ موسیقی ایران و سجاد پورقناد نوازنده تار و سه تار نیز در بخش دیگر به بررسی آلبوم«عطار» می پردازند. ضمن اینکه گروه «هیراب» به سرپرستی پیام بحیرایی و خوانندگی رامین بحیرایی قطعاتی از آلبوم «عطاریه» را به اجرا در می آورند.

آلبوم «عطاریه» با آهنگسازی پیام بحیرایی و خوانندگی رامین بحیرایی بر اساس اشعار عطار نیشابوری بهار سال جاری توسط موسسه فرهنگی هنری موسیقی «نغمه پردازان بهنام» منتشر شده است. پیام بحیرایی نوازنده سه تار و عود، علی نجفی ملکی نوازنده نی و سیاوش عبدی نوازنده تمبک و دف گروه اجرایی این اثر هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.