چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰

«سال دوم دانشکده من» تابستان اکران می شود

سال دوم دانشکده من

سینماپرس: به گفته تهیه کننده «سال دوم دانشکده من»، قرار است این فیلم به کارگردانی رسول صدرعاملی در تابستان اکران شود.

به گزارش سینماپرس، مسعود ردایی تهیه کننده فیلم سینمایی «سال دوم دانشکده من» به کارگردانی رسول صدرعاملی درباره آخرین وضعیت این فیلم در گفتگو با یک خبرگزاری عنوان کرد: چندی پیش تدوین و صداگذاری این اثر به پایان رسید و در حال حاضر کریستف رضاعی مشغول ساخت موسیقی آن است که البته کارهای ابتدایی ساخت موسیقی به پایان رسیده و چیزی تا اتمام این مرحله باقی نمانده است. همچنین قرار است مراحل تصحیح رنگ «سال دوم دانشکده من» در استودیو پیشگامان آریا انجام شود.

وی افزود: ما هنوز با پخش کننده ها برای اکران این اثر قرارداد نبسته ایم اما در نظر داریم در فصل تابستان «سال دوم دانشکده من» را به نمایش بگذاریم زیرا زمان مناسبی برای اکران این فیلم است.

ردایی در پایان گفت: در فصل تابستان مسابقات جام جهانی فوتبال و ماه رمضان به پایان می رسد و آثار بهتر می توانند به نمایش دربیایند.

علی مصفا، بابک حمیدیان، شقایق فراهانی، پدرام شریفی، نیلوفر خوش خلق، شیوا خسرومهر، مریم بوبانی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«سال دوم دانشکده من» به نویسندگی پرویز شهبازی مضمونی اجتماعی دارد.  

دیگر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، طراح چهره‌پردازی: عبدالله اسکندری، دستیار کارگردان و برنامه ریز: میلاد صدرعاملی، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی، مدیر صدابرداری: منصور شهبازی، تدوین: مصطفی خرقه پوش، مدیر تولید: مجید گودرزی، منشی صحنه: غزل رشیدی، عکاس: مریم تخت کشیان، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی مجد، فضای مجازی: آرین امیرخان، فیلمبردار پشت صحنه: مهیار بهمنش، مدیر تدارکات: حسن صفری.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.