شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴

واکنش کارگردان سینما به حمله دیشب آمریکا و متحدانش به سوریه

فرزاد موتمن: امپریالیست‌ها نقاب از چهره‌شان برداشتند تا "پوکر باز" بازی کند

حمله آمریکا و متحدانش به سوریه

سینماپرس: کارگردان سینما در صفحه اینستاگرامش نوشت: اگر تاکنون حکومت‌های امپریالیستی، خود را پشت ارتش‌های دست‌سازی از نوع " داعش" پنهان کرده بودند، امروز با اضمحلال تقریبی این شبه نظامیان دست‌ساز در عراق و سوریه، حالا آمریکا، انگلستان و فرانسه، خود دست به حملات هوائی مشترک علیه این ملت مصیبت‌زده می‌زنند تا نشان بدهند که جنگ سوریه، جنگ "ناتو"ست.

به گزارش سینماپرس، فررزاد موتمن کارگردان سینما در واکنش حمله دیشب آمریکا و متحدانش به سوریه در صفحه اینستاگرامش نوشت:

اگر تاکنون حکومت‌های امپریالیستی، خود را پشت ارتش‌های دست‌سازی از نوع " داعش" پنهان کرده بودند، امروز با اضمحلال تقریبی این شبه نظامیان دست‌ساز در عراق و سوریه، حالا آمریکا، انگلستان و فرانسه، خود دست به حملات هوائی مشترک علیه این ملت مصیبت‌زده می‌زنند تا نشان بدهند که جنگ سوریه، جنگ "ناتو"ست. در همین لحظاتی که این یادداشت را می‌نویسم، آلمان هم از حمله به سوریه حمایت کرد. این ادامه مداخله نظامی آمریکا  متحدینش در منطقه است که منجر به گسترش جنگ در افغانستان، عراق، یمن و سوریه شده است. این همان سناریویی است که منجر به اعدام صدام حسین و قتل معمر قذافی شد، اما در سوریه جواب نداد. باراک اوباما و هیلاری کلینتون رفتند اما بشار اسد ماند. دیگر دست ناتو روشده، بالمالسکه داعش تمام شد، امپریالیست‌ها نقاب از چهره‌شان برداشتند تا "پوکر باز" بازی کند و آشکارا کشوری جنگ‌زده را مورد تهاجم قرار بدهند و ثابت کنند که مسئله " تسلیحات اتمی و هسته‌ای" نیست، مسئله امنیت اسرائیل است. می‌خواهند منطقه را از قدرتی که ممکن است برای اسرائیل تهدیدی محسوب شود، تهی کنند.

در مقابل ملت‌های منطقه‌ای که ما در آن زندگی می‌کنیم، هر اسمی که می‌خواهید بر آن بگذارید، خاورمیانه، جهان اسلام، یا هر چیز دیگری، باید متحد شوند و باید مسلح باشند و به هر اسمی که دوست دارید، مدافعین حرم یا ارتش اسلام یا هر اسم دیگری، همه خوبند، باید در سوریه حاضر باشند و باید ایمان داشته باشیم که تا خروج کامل نیروهای آمریکایی از منطقه، ما روی آرامش نخواهیم دید.

مرگ بر آمریکا

مرگ بر اسرائیل

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.