یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۱

عملیات تروریستی داعش در یک فیلم؛

«میتینگ شیطان» به کارگردانی رضا خادم‌الحسینی آماده نمایش شد

میتینگ شیطان

سینماپرس: «میتینگ شیطان» فیلمی سیاسی- اکشن به نویسندگی و کارگردانی رضا خادم‌الحسینی به تازگی آماده نمایش شده است. «میتینگ شیطان» به تهیه‌کنندگی علیرضا قره‌خانی و ناهید شارزولی با همکاری شرکت فیلمسازی Golden Giriffin Picture آلمان در رابطه با عملیات های تروریستی گروهک داعش در ایران وجهان ساخته شده است.

به گزارش سینماپرس و به نقل از مشاور رسانه ای این اثر تصویربرداری این فیلم که با سرمایه شخصی داوود عبدی ساخته شده در کشورهای آلمان، انگلیس و ایران صورت گرفته و سپاه حفاظت هواپیمایی و سپاه محمد رسول الله (ص) تهران و سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز نیز به صورت معنوی از آن حمایت کرده‌اند.

«میتینگ شیطان» در سالروز حمله تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی و مرقد امام خمینی (ره) از رسانه ملی پخش خواهد شد.

در این اثر تلویزیونی حسن اسدی، مجید مشیری، نسا اصلانی، علیرضا قره‌خانی، محسن رنجبر، ایمان هنرکار، علی امرایی و... ایفای نقشکرده‌اند.

در خلاصه داستان «میتینگ شیطان» آمده: حبیب یک مامور امنیت پرواز سپاه است که در میان ماموریت‌های خود در حفاظت پرواز به اروپا ازحمله داعش به مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام خمینی (ره)  با خبر می‌شود و تصمیم به انتقال خود می‌گیرد که در همین راستا داوطلب  دفاع  در برابر تروریست‌های داعش می‌شود و پس از موانع در مسیر موافقت‌های سازمانی موفق به کسب اجازه می‌شود. درابتدا ماموریت حبیب و همکارش محمد حذف فیزیکی (ابوشبال) مغز متفکر داعش است اما در ادامه ...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.