یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵

مستندی از خاطرات یک قهرمان از دوران دیکتاتوری در برزیل روی آنتن هیسپان

مستند «فراموشی غیرمممکن»

سینماپرس: مستند ۴ قسمتی «فراموشی غیرمممکن» که از ۲۷ فروردین فروردین از هیسپان تی وی پخش می شود با بازسازی خاطرات قهرمان داستان، دوران دیکتاتوری و خشونت در برزیل را برای مخاطبان نشان می دهد.

به گزارش سینماپرس، مستند «فراموشی غیر مممکن» (The impossible forgetting) با بازسازی خاطرات قهرمان داستان، به بررسی وجوه مختلف سیاسی در زمان دیکتاتوری در برزیل می پردازد.

در این مستند پسر یکی از ناپدیدشدگان و قربانیان دوران خشونت نظامی در آمریکای لاتین شروع به بازسازی خاطرات خود با پدرش می کند. پدر وی که از فعالان سیاسی و از قهرمانان عصر خود بوده است در سال ۱۹۷۸ در برزیل ناپدید می شود و فرزندش بیشتر عمر خود را در نبود پدر می گذراند.

راوی این مستند به بیان خاطرات کودکی خود پرداخته و تلاش می کند تا حقایق گمشده را بازسازی کند. در این مستند با سیری تاریخی در گذشته و سفر به مکان های مختلف، به بررسی وجوه سیاسی زمان دیکتاتوری در برزیل اشاره خواهد شد.

مستند «فراموشی غیر مممکن» به تهیه کنندگی آندرس هابگر (Andres Habegger) در چهار قسمت ۲۵ دقیقه ای از روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ساعت ۷:۳۰ به وقت تهران از آنتن هیسپان تی وی پخش و در ساعات ۱۴:۳۰ و ۲۰:۳۰ همان روز بازپخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.