یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸

نبود حفظ حرمت‌ها دلیل فاصله خانم بازیگر از هنرپیشگی

اکرم محمدی در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر

خبرگزاری میزان: بازیگر "خانه سبز" گفت: متاسفانه رفتار خوب و قدردانی از سوی نسل جوان نسبت به پیشکسوتان هنر وجود ندارد در حالی که من فکر می کنم قدردانی وظیفه آنان است و باید تجلیل از بزرگان هنر از سوی این نسل همواره وجود داشته باشد.

اکرم محمدی بازیگر سینما و تلویزیون درباره ادای دین سینما به بزرگانش گفت: مهمترین مسئله برای پاسداشت و ادای دین به بزرگان عرصه هنر و بازیگری این است که مسئولان و بازیگران جوان قدر آنها را بدانند و با بزرگداشت‌ها و تقدیر ها دین خود را به این بزرگواران ادا کنند.

بازیگر "خانه سبز" درباره پیشکسوتان و سرمایه های هنر اظهار کرد: بازیگران پیشکسوت عزیزان و سرمایه هایی هستند که سالها در این عرصه زحمت کشیده اند. اگر امروز تئاتر، سینما و آثار نمایشی پا برجاست از وجود این هنرمندان است و امیدوارم پیش از این که مردم و دوستان بخواهند به فکر این عزیزان باشند، مسئولان فکر کنند که این پیشکسوتان چه خدمتی به هنر این مملکت کرده اند و از این عزیزان قدردانی کنند.

محمدی در خصوص نوع برخورد بازیگران جوان سینما نسبت به پیشکسوتان عرصه بازیگری توضیح داد: متاسفانه رفتار خوب و قدردانی از سوی نسل جوان نسبت به پیشکسوتان هنر وجود ندارد در حالی که من فکر می کنم قدردانی وظیفه آنان است و باید تجلیل از بزرگان هنر از سوی این نسل همواره وجود داشته باشد.


وی ادامه داد: هر موقعیتی که امروز بازیگران جوان دارند مسلما پیشکسوتی پشت سر آن بوده است که این جایگاه برای آنان فراهم شده است. بازیگران جوان باید این موضوع را خوب بدانند چراکه با دانستن قدر هنرمندان پیشکسوت در آینده کاریشان موفق تر خواهند بود اما اگر پیشکسوتان برایشان اهمیتی نداشته باشند نتیجه خوبی نخواهند گرفت.

بازیگر "سال های برف و بنفشه" درباره فعالیت هایش خاطرنشان کرد: در حال حاضر فعالیتی ندارم و ۴ سال و نیم است که بیکارم. دلیلم این است که منتظر هستم تا کارها از نظر متن بهتر شود تا بتوان در آن ها بازی کرد و در کنار این مسئله حرمت ها نیز حفظ شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.