دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳

از فردا ۲۸ فروردین‌ماه؛

جشنواره جهانی فیلم فجر با بخش «دارالفنون» کلید می‌خورد

بخش دارالفنون سی‌وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر

سینماپرس: به گفته مازیار میری، سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر سه شنبه ۲۸ فروردین ماه با کلاس های دارالفنون کار خود را در پردیس چارسو شروع می کند.

به گزارش سینماپرس، مازیار میری مدیر دارالفنون سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام کرد: مهمانان خارجی بخش «دارالفنون» به ویژه دانشجویان این بخش وارد تهران شده اند و امشب دیداری صمیمانه با مدیران جشنواره خواهند داشت.

به گفته وی، سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر سه شنبه ۲۸ فروردین ماه با کلاس های دارالفنون کار خود را در پردیس چارسو شروع می کند.

وی افزود: امشب با همگی ۱۱۰ نفر دانشجویان بخش دارالفنون به همراه بعضی مدیران جشنواره دیدار خواهیم داشت که در این دیدار هم دانشجویان خارجی و هم دانشجویان ایرانی حضور دارند تا بیشتر با هم آشنا شوند و آمادگی بیشتری برای کلاس هایشان که از سه شنبه شروع خواهند شد، داشته باشند.

میری با نام بردن از مهران کاشانی و نغمه ثمینی فیلمنامه نویس به عنوان استادان ۲ روز ابتدایی دارالفنون تصریح کرد: از قبل طرح ها و مشق هایی به دانشجویان داده شده است که باید در مورد آنها ترسیم نامه هایی را آماده می کردند.

مدیر بخش دارالفنون سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر در پایان گفت: مهران کاشانی و نغمه ثمینی در ۲ روز اول جشنواره، هر روز دو کلاس سه ساعته برای دانشجویان خواهند داشت و با آنها درباره طرح هایشان کار خواهند کرد و از روز پنجشنبه کلاس‌های تخصصی دانشجویان آغاز می شود.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.