دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹

برگزاری جشن پایان ضبط «آنام» در یک بیمارستان

جشن پایان ضبط «آنام» در یک بیمارستان

سینماپرس: ضبط مجموعه «آنام» پس از گذشت یک سال، امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه در لوکیشنی واقع در بیمارستانی به پایان رسید.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری مجموعه «آنام» ساخته جواد افشار که این شب ها از شبکه سه سیما روی آنتن می رود امروز ۲۷ فردورین پس از یک سال در لوکیشنی واقع در بیمارستانی به پایان رسید.

تصویربرداری این سکانس با حضور جواد افشار کارگردان و اسماعیل عفیفه تهیه کننده، امیرعباس پیام نویسنده، بازیگرانی چون مهرانه مهین ترابی، سامیه لک و دیگر عوامل همراه بود.

بعد از تصویربرداری سکانسی که در این بیمارستان گرفته شد عوامل کیک جشن پایان سریال را برش زدند.

اسماعیل عفیفه بعد از آن در سخنان کوتاهی بیان کرد: امروز پایان تصویر برداری مجموعه «آنام» بود که ساخت آن برای من تجربه دلپذیری شد.

وی با اشاره به لوکیشن های این سریال که بعضی خارج از شهر تهران بود، توضیح داد: اینکه از جغرافیای محدود تهران خارج شوید بسیار دشوار است. همه کمک کردند کار با شرایطی نرمال به پایان برسد و دیگر باید تمرکز ذهنی خود را بر اتفاقات خوشایند بگذاریم و خاطرات تلخ را فراموش کنیم.

جواد افشار نیز با خسته نباشید به عوامل سریال خود بیان کرد: از عوامل ممنونم که این کار پرزحمت را با تمام سختی ها و رنج ها تحمل کردند. همچنین خوشحالیم که بازخوردهای مثبتی نسبت به سریال داشتیم.

کارگردان «آنام» با اشاره به ویژگی های این سریال عنوان کرد: هیچ کاری بدون ضعف نیست و ما هم اشکالاتی داشتیم اما پروسه سخت این سریال باعث شد چهار فصل را طی تولید سپری کردیم.

امیر عباس پیام نیز درباره این مجموعه گفت: این مجموعه به خوبی دیده شد و هیچ لذتی بالاتر از دیده شدن کار نیست.

در پایان مهرانه مهین ترابی بازیگر سریال در جملاتی کوتاه اظهار کرد: خوشحال بودم که بعد از ۲۰ سال با آقای افشار همکار شدم. به همه خسته نباشید می گویم و امیدوارم بار دیگر با عوامل «آنام» همکاری کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.