سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

آغاز دور جدید اجراهای «سرآشپز پیشنهاد می‌کند»

 نمایش «سرآشپز پیشنهاد می‌کند»

سینماپرس: دور جدید اجراهای نمایش «سرآشپز پیشنهاد می‌کند» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور از امروز ۲۸ فروردین، در تالار ایوان شمس آغاز می شود.

به گزارش سینماپرس، «سرآشپز پیشنهاد می کند» آخرین اثر گروه تئاتر «پارکینگ» دور سوم اجراهای عمومی خود را در تالار ایوان شمس آغاز می کند.

این نمایش، اثری کمدی موزیکال است که براساس داستان‌های زیبای شاهنامه فردوسی و با بهره بردن از شیوه‌های مدرن و نمایش‌های آئینی سنتی با حضور بازیگرانی چون شهرام قائدی، رامین ناصرنصیر، آرش فلاحت‌پیشه و مهدی فریضه و شهاب‌الدین حسین‌پور اجرا می شود.

نمایش «سرآشپز پیشنهاد می‌کند» که تاکنون اجراهای بسیار متعددی در تهران و تعدادی از استان های کشور داشته است؛ نمایش تحسین شده پانزدهمین جشنواره بین‌المللی آئینی سنتی، نمایش برگزیده دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهیان ایران و نمایش برگزیده اولین دوره جشنواره ملی جوان ایرانی و نمایش تحسین‌شده سی و ششم جشنواره تئاتر فجر به شمار می‌رود.

این نمایش با دراماتورژی و بازنویسی محمد امیر یاراحمدی از امروز ۲۸ فروردین ماه، به مدت یک ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار ایوان شمس واقع در بزرگراه جلال آل احمد، ابتدای بزرگراه کردستان به صحنه خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.