سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵

سازنده«بی‌عشق» در میان اعضای داوران جشنواره کن

آندری زویاگینتسف

سینماپرس: آندری زویاگینتسف کارگردان روسی سازنده فیلم «بی‌عشق» به عنوان یکی از اعضای گروه داوران جشنواره فیلم کن ۲۰۱۸ معرفی شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، آندری زویاگینتسف کارگردان روسی سازنده فیلم «بی‌عشق» که در نودمین دوره جوایز اسکار نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم خارجی زبان شد، به عنوان یکی از اعضای گروه داورن بخش رقابتی جشنواره فیلم کن ۲۰۱۸ انتخاب شد.

تیری فرمو کارگردان هنری کن این خبر را امروز اعلام کرد.

این در حالی است که کیت بلانشت به عنوان رییس هیات داوران کن امسال انتخاب شده است.

فرمو به رادیو یک اروپا گفت که هیات داوران متشکل از ۵ زن و ۴ مرد خواهد بود.   با این حال او نام هیچ یک از داوران دیگر را اعلام نکرد.

زویاگینتسف یکی از کارگردان‌های محبوب کن است و در ۱۱ سال اخیر ۴ بار با آثارش راهی کن شده است که ۳ مورد آنها حضور در بخش رقابتی بوده است. او با فیلم‌های «تبعید» در سال ۲۰۰۷، «لویاتان» در سال ۲۰۱۴ و «بی‌عشق» در سال ۲۰۱۷ در کن حضور داشت. «النا» نیز در سال ۲۰۰۹ در بخش نوعی نگاه به نمایش درآمد.

فرمو افزود زویاگینتسف اکنون در حال یادگیری زبان انگلیسی است چون در این زبان کمی مشکل دارد. فرمو افزود درک کافی از زبان انگلیسی یکی از نکات کلیدی برای تماشای فیلم‌ها و بحث کردن درباره آنها با دیگر اعضای گروه داوری است.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.