چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

«نان گزیده‌ها» با حضور کارگران هپکو رونمایی شد

 آیین رونمایی مستند «نان گَزیده ها»

سینماپرس: مستند «نان گَزیده‌ها» به کارگردانی محمدرضا حاج محمدحسینی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران رونمایی شد. در پایان مراسم یکی از نمایندگان کارگران هپکو، نامه این کارگران به مقام معظم رهبری را قرائت کرد.

به گزارش سینماپرس، آیین رونمایی مستند «نان گَزیده ها» به کارگردانی محمدرضا حاج‌ محمدحسینی پس از لغو اکران در دانشگاه اراک در روز سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد. در این برنامه احمد توکلی و علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی به تماشای مستند نشستند و با نمایندگان کارگران شرکت هپکو دیدار کردند.

احمد توکلی در این مراسم گفت: خصوصی‌ سازی عملی است که توسط دولت‌هایی که دخالت زیادی در اقتصاد دارند به اسم توانمندسازی انجام می‌گیرد و سودی ناپایدار به همراه دارد که کشور را دچار مشکلات بدتری می‌کند.

کریمی نماینده مردم اراک نیز که از سخنرانان این برنامه بود، اظهار کرد: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که تاکید به عوض شدن نگاه و توجه به توانمندی‌های خودمان است به همراه یک مدیر توانا با روحیه‌ جهادی نجات بخش ما است. تفکر لیبرالیستی- سرمایه‌داری که حداکثر سود برای خود را هدف قرار می‌دهد راه حل ما نیست.

در آیین رونمایی مستند «نان گزیده ها» نمایندگان کارگران هپکو هم حضور داشتند.

یکی از کارگران در مورد نابودی کارخانه بزرگ هپکو گفت: وقتی ما برای اعتراض به وضعیت کارخانه به سازمان خصوصی سازی رفتیم رسانه های خارجی این مساله را پوشش دادند ولی خدا شاهد است ما راضی نیستیم که رسانه های بیگانه از این مساله سوءاستفاده کنند. بین ما هم بودند کسانی که شعار «نه غزه نه لبنان» سر می دادند ولی همکاران ما که اکثرا از خانواده های شهدا هم هستند، شعارها را عوض کردند. این شعار در ادبیات ما نیست بلکه اگر مقام معظم رهبری دستور بدهند حاضریم در غزه و لبنان هم بجنگیم.

در پایان این مراسم نیز یکی از نمایندگان کارگران هپکو، نامه این کارگران به مقام معظم رهبری را قرائت کرد.

مستند «نان گزیده ها» به کارگردانی محمدرضا حاج محمدحسینی در خانه مستند انقلاب اسلامی تولید شده است و به زودی در سطح دانشگاه های سراسر کشور اکران می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.