چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸

«استیون اسپیلبرگ» جذب دنیای ابرقهرمانان مارول شد

استیون اسپیلبرگ

سینماپرس: «استیون اسپیلبرگ» با همکاری کمپانی امبلین انترتینمنت و برادران وارنر قصد تولید فیلم ماجراجویی– اکشن «شاهین سیاه» را دارد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، کارگردان نامدار با کمپانی امبلین انترتینمنت و برادران وارنر قصد تولید فیلم ماجراجویی–اکشن «شاهین سیاه» را دارد و قرار شده خود اسپیلبرگ آن را کارگردانی کند.

این فیلم برمبنای کمیک بوک‌های کلاسیک مارول ساخته و نخستین تجربه اسپیلبرگ در دنیای مارول محسوب می‌شود.

این کارگردان به تازگی «بازیکن شماره یک آماده» را برای برادران وارنر ساخت که در سراسر جهان فروشی ۴۷۶ میلیون دلاری را تجربه کرد.

فیلمنامه فیلم «شاهین سیاه» توسط دیوید کپ نوشته می‌شود که با اسپیلبرگ برای نوشتن فیلم پرفروش «پارک ژوراسیک»، «جهان گمشده: ژوراسیک پارک»، «جنگ دنیاها» و «ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه کریستال» همکاری کرده بود.

اسپیلبرگ از همکاری با این تیم ابراز خوشحالی کرد و گفت از ساخت این فیلم هیجان‌زده است.

«شاهین سایه» نخستین بار در سال ۱۹۴۱ منتشر شد و بعد در سال ۱۹۵۷ در نسخه جدید به بازار نشر آمد. در این مجموعه داستان‌ها «شاهین سیاه» رهبر اسکادرانی است که شامل گروهی از خلبانانی هستند که در جنگ جهانی دوم جنگیدند.

اسپیلبرگ اکنون در حال آماده سازی مقدمات ساخت قسمت پنجم «ایندیانا جونز» است.  وی پیشتر گفته بود پس از «ایندیانا جونز» به سراغ «داستان وست‌ساید» می‌رود.

نظرات

  • حسین ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۰:۵۳
    0 0
    black hawk برای dc هست لطفا تیتر رو درست کنید

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.