چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰

پخش ویژه برنامه «زنگ هفتم» از شبکه هدهد

شبکه هدهد

سینماپرس: ویژه برنامه «زنگ هفتم» سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر از شبکه هدهد پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، شبکه هدهد فارسی در یک ویژه برنامه، آیتم «زنگ هفتم» جشنواره جهانی فیلم فجر را به صورت یک برنامه گزارشی پوشش می دهد.

این برنامه حال و هوای «زنگ هفتم» جشنواره را روایت می کند و سعی می شود با کودکان و نوجوانان حاضر در جشنواره درباره فیلم هایی که تماشا کرده اند، گفتگو شود. گفتگو با شخصیت ها و اهالی هنر در رابطه با جایگاه کودک و نوجوان در جشنواره نیز یکی دیگر از مواردی است که در این برنامه رصد می شود.

بخش «زنگ هفتم» سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر با اکران فیلم «۱۵۰ میلی گرم» در پردیس چارسو کار خود را آغاز کرد. در این بخش فیلم‌هایی متناسب با سن و سلیقه دانش‌آموزان ایرانی به نمایش در می‌آید و فیلم‌های خارجی حاضر در این بخش با دوبله فارسی هستند تا دانش‌آموزان بتوانند ارتباط بهتری با آنها برقرار کنند.

شبکه جهانی هدهد تنها شبکه بین المللی شیعی در حوزه کودک و نوجوان است که از طریق ماهواره فعالیت می‌کند. این مجموعه شبکه‌ها توسط دفتر آیت الله سیستانی (مدظله العالی) راه اندازی شده است.

شبکه هدهد در این چند سال تولیدات بسیاری در حوزه کودک و نوجوان داشته و از بدو افتتاح و شروع فعالیت به تولید برنامه و کلیپ‌های موسیقی با هدف آموزش و ترویج آموزه‌های اسلامی پرداخته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.