چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵

گفتگوی طالب زاده با مهمانان خارجی جشنواره جهانی فجر

سی‌وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر

سینماپرس: شبکه ۴ سیما به مدت ۹ شب، سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر را پوشش می دهد.

به گزارش سینماپرس، سی وشمین جشنواره جهانی فیلم فجر در پردیس سینمایی چارسو از ۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود و شبکه چهار سیما با برپایی استودیو در این محل، جشنواره جهانی فیلم فجر را هر شب با اجرای نادر طالب زاده در گفتگو با برنامه سازان روی آنتن می برد.

محمد حمیدی مقدم تهیه کننده ویژه برنامه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر بیان کرد: در این ویژه برنامه نادر طالب زاده هر شب با یکی از مهمانان و برنامه سازان مطرح خارجی حاضر در جشنواره گفتگو می کند و گزارش هایی از رویدادهای هر روز جشنواره پخش می شود که مخاطبان در جریان اتفاقات و رخدادهای روزانه این رویداد فرهنگی قرار می گیرند.

تهیه کننده برنامه افزود: نادر طالب زاده در این ۹ شب، هر شب با چهره های شناخته شده جهانی همچون فرانکو نرو بازیگر مطرح ایتالیایی، مجید مجیدی به همراه اِی. آر. رحمان آهنگساز «میلیونر زاغه نشین» و «محمد(ص) »، لری اسمیت فیلمبردار و نورپرداز آثار استنلی کوبریک، الیور استون تهیه‌کننده و کارگردان مطرح آمریکایی گفتگو می کند.

حمیدی مقدم در پایان گفت: این برنامه هر شب به یک سینما و کارگردانانش اختصاص دارد. همچون یک شب با سینمای فرانسه و گفتگو با ژان پی‌یر لئو بازیگر فرانسوی، شبی با فیلمسازان منطقه که در این بخش طالب زاده با رشید مشهراوی کارگردان فلسطینی و محمد الدراجی کارگردان عراقی گفتگو می کند.

ویژه برنامه شبکه چهار برای سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر پنجشنبه ساعت ۲۲، جمعه ساعت ۲۳:۳۰ و از شنبه ساعت ۲۱ روی آنتن می رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.