جمعه ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

برنامه نمایش فیلم‌های جشنواره جهانی فجر در دانشگاه صداوسیما و دانشکده سینماتئاتر

سی‌وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر

سینماپرس: برنامه نمایش ۱۰ فیلم سینمایی سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر در دانشکده سینماتئاتر و دانشگاه صداوسیما اعلام شد.

به گزارش سینماپرس، برنامه نمایش فیلم های سینمایی در بخش علمی و دانشگاهی سی‌وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر در دانشکده سینما و تئاتر و دانشگاه صداوسیما اعلام شد.

فیلم های سینمایی «داستان یک ازدواج» شنبه اول اردیبهشت، «معدنچی» یکشنبه ۲ اردیبهشت، «سفر» دوشنبه ۳ اردیبهشت، «جایی که سایه‌ها فرو می‌افتند» سه شنبه ۴ اردیبهشت و «همدلی» چهارشنبه ۵ اردیبهشت ساعت ۱۶ در دانشکده سینماتئاتر روی پرده می روند.

برنامه نمایش فیلم ها در دانشگاه صداوسیما نیز از ساعت ۱۶ شروع می شود و فیلم های «باران حمص» شنبه اول اردیبهشت، «غرش» یکشنبه ۲ اردیبهشت، «روزی روزگاری در نوامبر» دوشنبه ۳ اردیبهشت، «مسیرها» سه شنبه ۴ اردیبهشت و «داستان یک ازدواج» چهارشنبه ۵ اردیبهشت در دانشگاه صداوسیما اکران می‌شوند.

شهاب اسفندیاری مدیر علمی و دانشگاهی سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر است. در این بخش نشست‌ها و کارگاه‌های سینماگران داخلی و خارجی در ۷ دانشگاه تهران، امام صادق، علامه طباطبایی، صدا و سیما، سوره، هنر و دانشکده سینماتئاتر برگزار می شود.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.