جمعه ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲

در دومین روز از جشنواره جهانی فیلم فجر

نمایش ۳ فیلم در بخش «زیتون‌های زخمی»

بخش «زیتون‌های زخمی» - جشنواره جهانی فیلم فجر

سینماپرس: در دومین روز از آغاز به کار رسمی سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر فیلم‌های «سفر»، «دایان» و «نایلا و انقلاب» در بخش «زیتون های زخمی» به نمایش درمی آید.

به گزارش سینماپرس، ساعت نمایش فیلم های بخش «زیتون های زخمی» در تاریخ جمعه ۳۱ فروردین ماه و در دومین روز فعالیت رسمی سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام شد.

طبق برنامه اعلام شده فیلم «سفر» ساعت ۱۹:۲۰ در پردیس چارسو سالن ۲، «دایان» ساعت ۲۱:۰۰ در پردیس چارسو سالن پنج و «نایلا و انقلاب» ساعت ۲۱:۳۰ در سینما فلسطین سالن سه به نمایش درمی آید.

از بین فیلم های امروز «دایان» به کارگردانی بهروز نورانی پور از ایران است که داستانی درباره مبارزه کردها با داعش را به تصویر می کشد. نورانی پور که سابقه مستندسازی دارد اولین فیلم بلند داستانی خود را به جشنواره جهانی فیلم فجر ارایه داده است. این فیلم داستانی تاثیرگذار و بازی های قابل اعتنایی دارد.

در بخش «زیتون های زخمی» در طول زمان برگزاری جشنواره ۱۲ فیلم «داستان یمن» از محمدعلی شعبانی، «شرم بودا» از مرتضی آتش زمزم، «بازمانده» از زنده یاد سیف اله داد، «حذف کامل» از محمدعلی رخشانی، «دایان» از بهروز نورانی پور به همراه فیلم های خارجی «شکار اشباح»، «سفر»، «مهمان»، «نوشتن روی برف»، «باران حمص»، «شاعره»، «نایلا و انقلاب» به نمایش درخواهد آمد.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.