جمعه ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹

پوشش رویدادها و اخبار جشنواره جهانی فجر در «سیمای همراه»

پوشش رویدادها و اخبار جشنواره جهانی فیلم فجر در «سیمای همراه»

سینماپرس: ویژه برنامه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر با مشارکت دبیرخانه این رویداد هر روز از ساعت ۱۷ از تلویزیون اینترنتی «سیمای همراه» به پوشش رویدادها و اخبار جشنواره می پردازد.

به گزارش سینماپرس، محمد پیروزرام تهیه کننده ویژه برنامه جشنواره جهانی فیلم فجر که به پوشش اخبار سی و ششمین دوره این رویداد اختصاص دارد، گفت: پوشش تصویری بخش هایی از جشنواره از جمله دارالفنون و زنگ هفتم در برنامه زنده اینترنتی «سیمای همراه» انجام می شود.

به گفته وی، این برنامه در زمان برگزاری جشنواره هر روز از ساعت ۱۷ تا ساعات پایانی شب پخش دارد.

وی افزود: بسته های گزارشی، گفتگو، تیزر، پلی بک، وله و همه مواد تبلیغی مربوط به جشنواره از جمله بخش های این برنامه هستند که در بستر پخش سیمای همراه با همکاری گروه «آوید مدیا» تهیه می شود.

پیروزرام همچنین خاطرنشان کرد: این برای اولین بار است که سیستمی روباتیک برای پوشش یک جشنواره وارد فضای آن می شود. «سیمای همراه» تنها مجموعه ای است که به طور زنده و اینترنتی رویدادها و اتفاقات سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر را پوشش می دهد.

اپلیکیشن سیمای همراه به صورت رایگان از بازار یا سایت سیمای همراه به نشانی http://mobile-tv.ir قابل دریافت و نصب است.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.