شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

«صورت زخمی‌ها» در جشنواره فیلم ترایبکا گرد آمدند

بازیگران «صورت زخمی»

سینماپرس: نشستی با حضور آل پاچینو و میشل فایفر بازیگران اصلی، برایان دی پالما کارگردان و استون بائر بازیگر نقش مکمل درام مشهور «صورت زخمی» در سی و پنجمین سالگرد اکران این فیلم در جشنواره فیلم ترایبکا در نیویورک برگزار شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ایندی وایر، نشستی با حضور عوامل فیلم «صورت زخمی» که همه بلیت‌هایش به سرعت به فروش رفته بود در جشنواره فیلم ترایبکا در نیویورک برگزار شد.  

گرچه این فیلم سال ۱۹۸۳ اکران شده بود اما هنوز از چنان شخصیت پردازی برخوردار است که کاملا امروزی به نظر می‌رسد زیرا شخصیت اصلی یعنی تونی مونتانا چنان خودپسندی دارد که معتقد است همه امکانات را خودش خلق کرده است.

در این نشست جسی کورنبلات نویسنده و روزنامه‌نگار نقل قولی از تونی مونتانا را به یاد آورد و گفت شبیه زندگی امسال خود ما آمریکایی هاست.

البته آل پاچینو حاضر نشد وارد مباحث سیاسی شود و گفت: فکر نمی‌کردم بخواهیم سیاسی شویم اما دی پالما درباره شخصیت‌های معاصر که یادآور مونتانا هستند، صحبت کرد و گفت همیشه به ساخت فیلم‌هایی علاقه داشته که درباره مردمی هستند که کارشان را از پایین شروع می‌کنند و بعد به قدرت می‌رسند و ناگهان دچار انزوا می‌شوند و در جهان خودشان زندگی می‌کنند.

وی افزود: با صدای بلند می‌گویم آیا این همان چیزی نیست که امروز تجربه می‌کنیم؟

بازسازی این فیلم که خودش بازسازی یک فیلم دیگر بود چند سالی است که مورد نظر است اما هنوز برنامه‌ای برایش تعیین نشده و یونیورسال پس از به هم خوردن برنامه‌اش با کارگردان دیوید آیر دیگر در این مورد اطلاعی نداده است.

پاچینو نیز پیشتر ساخت این فیلم را خیلی جالب توجه خوانده بود.

در نشست عوامل این فیلم کورنبلات از بازیگران سوال کرد آیا فکر نمی‌کنند مونتانای امروز می‌تواند یک زن باشد که همه حتی میشل فایفر پاسخ منفی به این سوال دادند.

فایفر گفت کار کردن با پاچینو یکی از چیزهایی بوده که او را علاقه مند کرد تا در این نقش بازی کند چون از همان اول که بازی او را تماشا می‌کرد، می‌دید که او خیلی به شخصیتی که برایش نوشته شده توجه دارد و سعی دارد همان فرد را نشان دهد.

فایفر ادامه داد: من هم همیشه سعی کردم همین کار را انجام دهم و به نقشی که ایفا می‌کنم احترام بگذارم. فکر می‌کنم همین نگاه بود که بازیگری فیلم را خیلی قابل توجه کرد.

باوئر نیز از خاطراتش در فیلم صحبت کرد و درباره نظر مهاجران کوبایی نسبت به شخصیت‌های فیلم حرف زد. این بازیگر که خودش متولد کوبا است گفت نصیحتی که از آنها می‌گرفت این بود که آرام باشد چون این یک فیلم است.

این فیلم به داستان زندگی تونی مونتانا می‌پردازد که یک پناهنده کوبایی است که به فلوریدا آمده‌ است. چگونگی تبدیل شدن مونتانا به گانگستر شماره یک میامی در فیلم به تصویر ‌کشیده شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.