یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

«الیور استون » کارگردان آمریکایی امشب به تهران می‌آید

الیور استون -کارگردان

سینماپرس: الیور استون کارگردان، نویسنده و تهیه کننده آمریکایی به ایران آمد و پس از بازدید از شهر اصفهان، امشب ۲ اردیبهشت به تهران می آید.

به گزارش سینماپرس، الیور استون کارگردان، نویسنده و تهیه کننده آمریکایی به دعوت سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر به ایران آمد و در حال حاضر در اصفهان است و از این شهر تاریخی بازدید می کند.

وی امشب ۲ اردیبهشت به تهران می آید تا در جشنواره جهانی فیلم فجر شرکت کرده و کارگاه آموزشی ویژه ای را در بخش «دارالفنون» برگزار کند.

استون که جایزه اسکار در کارنامه اش دارد، کارگاه کارگردانی را در پنجمین روز جشنواره جهانی فیلم فجر در تاریخ دوشنبه ۳ اردیبهشت در پردیس سینمایی چارسو برگزار می کند.

او تاکنون بیش از ۲۰ فیلم بلند ساخته است که در میان آنها می توان برخی از تاثیرگذارترین و مهمترین فیلم های دهه های اخیر را مشاهده کرد. برخی از مهمترین فیلم های او در مقام کارگردان عبارتند از «جوخه»، «متولد چهارم ژوییه»، «جی اف کی»، «قاتلین بالفطره»، «نیکسون» و «اسنودن» و برخی از مهمترین فیلم هایی که او فیلمنامه نویسی آن ها را برعهده داشته است «قطار سریع السیر نیمه شب»، «صورت زخمی» و «کونان بربر» هستند.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.