یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹

اعلام زمان و مکان اختتامیه بخش «دارالفنون»

مازیار میری مدیر بخش دارالفنون سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر

سینماپرس: مازیار میری مدیر بخش «دارالفنون» سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر از اعطای گواهی شرکت در کارگاه های تخصصی این بخش به هنرجویان خبر داد.

به گزارش سینماپرس، مازیار میری مدیر بخش «دارالفنون» با مطلوب ارزیابی کردن نتایج کارگاه های این بخش طی روزهای برگزاری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: اختتامیه بخش «دارالفنون» فردا سه شنبه ۳ اردیبهشت از ساعت ۱۷ در مدرسه دارالفنون برگزار و در این مراسم گواهی شرکت در این کارگاه ها به شرکت کنندگان اهدا می شود.

میری در پاسخ به این که چقدر این گواهی از نظر بین المللی معتبر است، عنوان کرد: این گواهی تاییدی بر حضور هنرجویان در یک رویداد جهانی سینمایی با حضور کشورهای مختلف است. مدرسان کارگاه های ما همگی از سینماگران شناخته شده سینمای ایران و جهان هستند و از این منظر هم گواهی ما اعتبار دارد.

وی افزود: در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۱۰ هنرجوی ایرانی و خارجی از ۲۷ کشور  در کارگاه های تخصصی بخش «دارالفنون» شرکت کردند.

میری با جمع بندی اقدامات بخش «دارالفنون» عنوان کرد: به نظرم کارگاه های بخش «دارالفنون» نسبت به دوره گذشته هم از نظر کمی و کیفی بهتر برگزار شد و هنرجویان استقبال خوبی از کارگاه ها داشتند.

وی در پایان گفت: نمایندگان رسانه ها می توانند برای پوشش خبری اختتامیه بخش دارالفنون سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر در این مراسم شرکت کنند.

آخرین کارگاه «دارالفنون» فردا ساعت ۹:۳۰ صبح با حضور الیور استون در سالن شماره ۳ برگزار می شود.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.