یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸

فیلم/ تیزر جدید نمایش «آمادئوس»

نمایش «آمادئوس»

سینماپرس: تیزر جدید نمایش موزیکال چهار زبانه «آمادئوس» به نویسندگی پیتر شفر و به کارگردانی جواد مولانیا منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، این تیزر با حمایت برند ویزلند به سرپرستی آرش حسامی که در سال گذشته  کارآفرین برتر شناخته شده، ساخته شده است.

بازیگران این اثر عبارتند از مجید نوروزی، فربد فرهنگ، نسیم شجاعی، نسرین درخشان زاده، عارف عباسی، دریا دریایی، دلوین ذبیحی، رعنا مورعی، شیدا سفیدگری، فاطره اصحابی، محمد صادقی، مریم صبوری، مهرناز فراهانی، مهشاد بهرامی نژاد، نسترن خطیب پور.

از دیگر عوامل می توان به نادر مشایخی (مشاور موسیقی)، حمید پورآذری(طراح صحنه)، ماریا حاجیها  (طراح گریم)،، جواد مولانیا (طراح نور و حرکت)، شادی نیکجو (طراح لباس)، مینو جان محمدی (بازنویس و مترجم متن)، شاهین ملک‌زاده (‌سرمایه‌گذار) ‌، کهبد تاراج (مدیر تولید) ‌، آرمان پارسیان(آهنگساز، طراح صدا و افکت)   اشاره کرد.

نمایش موزیکال چهار زبانه آمادئوس به نویسندگی پیتر شفر با طراحی و کارگردانی جواد مولانیا و به سرمایه گذاری سید امیر شاهین ملک زاده به صورت چهار زبانه تنها تا ۱۳ اردیبهشت در تالار حافظ روی صحنه می‌رود. مایکل لانگرست نیز این اثر را همزمان در تئاتر نشنال شهر لندن با بازی آدام گیلن و لوسیان ساماتی  به روی صحنه خواهد برد.

نمایش آمادئوس که زندگی ولفگانگ آمادئوس موزارت نابغه ی موسیقی را روایت می کند که ساعت ۲۱، در تالار حافظ به روی صحنه می رود علاقه می توان جهت تهیه  بلیت به سامانه ایران نمایش به آدرس irannamayesh.com  یا گیشه تالار مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.