دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳

وقتی سردار جوگیر زرق و برق جشنواره جهانی فجر می شود!

سردار سرتیپ ابوالفضل شکارچی

سینماپرس: سردار سرتیپ ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح ضمن بازدید از بخش‌های مختلف جشنواره جهانی فیلم فجر در پردیس چارسو، از تاثیرات فرهنگی این رویداد صحبت کرد!

به گزارش سینماپرس، سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح ضمن بازدید از محل برگزاری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر عنوان کرد: دیپلماسی فرهنگی دقیقا همین چیزی است که در جشنواره جهانی فجر شاهدش هستیم و  الحمدالله استقبال خوبی هم صورت گرفته و با توجه به گزارش هایی که دوستان داده‌اند کارهای ارزشمندی انجام شده است.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح  با اشاره به جنگ نرمی که در حال حاضر در جریان است، گفت: ما درگیر جنگ فرهنگی هستیم و دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش هستند تفکرات خودشان را بر فرهنگ ما غالب کنند و ما هم باید تلاش کنیم انقلاب اسلامی را که فرهنگ دفاع از مظلومان و مستضعفان جهان است، محقق کنیم.

سردار شکارچی با تاکید بر اینکه جشنواره جهانی فیلم فجر در جهت تقویت جبهه و تفکر انقلاب اسلامی بسیار موثر است، توضیح داد: این رویداد باید تقویت و تعمیق شود و گسترش پیدا کند. مشارکت کشورها در جشنواره جهانی فیلم فجر امسال بسیار خوب بوده و این گویای کیفیت بالای این جشنواره است. البته نباید به این اکتفا کرد و کیفیت خوب جشنواره امسال، رسالت ما نسبت به توسعه و تعمیق را سنگین‌تر می‌کند.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با اشاره به بخش‌ «زیتون‌های زخمی» که مربوط به تحولات کشورهای منطقه است، گفت: این بخش برای مردم و فعالان فرهنگی روحیه بخش است و مقاوت مردم این منطقه برابر هجوم نا جوانمردانه‌ای که مقابل آن‌ها صورت گرفته، افزایش می‌دهد. علاوه بر این مردم جبهه مقاومت را به نظام جمهوری اسلامی امیدوار می‌کند و آن‌ها نظام جمهوری اسلامی را پشتوانه‌ خود می‌دانند. در نهایت همه این‌ها باعث تضعف جبهه دشمن می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.