دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱

سری دوم «سارق روح» ساخته می شود

سریال «سارق روح»

خبرگزاری میزان: تهیه کننده تلویزیون گفت: تولید سری دوم سریال ۲۵ قسمتی "سارق روح" امسال ساخته می شود و برنامه وقتشه نیز در ماه مبارک رمضان با حال و هوای آرامش روی آنتن می رود.

ابوالفضل صفری تهیه کننده سریال "سارق روح"  گفت: ضبط سریال "سارق روح" آخر اسفند ۹۶ به پایان رسیده و حدود ۱۲ قسمت دیگر برای پخش باقی مانده است. این سریال با وجود اینکه هفته ای یک شب روی آنتن می رود توانسته توجه مخاطبان را به خود جلب کند، البته به دلیل پیچیدگی های کار ما نمی توانستیم آن را هر شب پخش کنیم.

وی در همین راستا افزود: قصه های جذاب، نو و به روز و بر اساس مسائل واقعی جامعه سریال سارق روح توانسته میان مخاطبان جای خود را باز کند. هسته این پروژه، علمی است و انجام سوژه های آن و مکتوب کردنشان حدود یک سال و نیم زمان برده است.

تهیه کننده سریال "سارق روح" درباره ساعت پخش این سریال بیان کرد: با تصمیم شبکه ۵ قرار به پخش سریال در ساعت های ۱۹ و ۲۳ گرفته شده است و بازپخشی که در شبکه ۳ نیز داشتیم متوقف شد که بتوانیم پس از اتمام سریال، یک بازپخش کلی از آن داشته باشیم. زمان های پخش سریال های تلویزیونی نسبت به قبل تغییر کرده است و مخاطب می تواند سریال ها را در ساعتی که می خواهد ببینید. ساعت های ۱۹ و ۲۳ ساعت پخشی است که معتقدیم ببینده، خود سریال را پیدا می کند.

صفری با بیان اینکه قرار است فصل دوم سارق روح نیز ساخته شود، افزود: در فصل دوم نیز قرار است این سریال حدود ۲۵ قسمت با حضور بازیگرانی متفاوت از بازیگران فصل اول ساخته شود اما زمان دقیق تولید آن که در سال ۹۷ است به طور دقیق مشخص نیست.

وی درباره  برنامه وقتشه در ادامه پخش توضیح داد: "وقتشه" در ماه مبارک رمضان با تغییرات جزیی در فرم و محتوای آن هر شب بر مبنای آرامش و در ماه محرم و صفر نیز با محتوایی بنا به حال و هوای آن ماه مهمان خانه های مردم خواهد بود. در مجموع قرار است برنامه وقتشه در فرم های جدید مهارت های زندگی با هدف بالا بردن کیفیت زندگی افزایش یا آموزش داده شود.

این تهیه کننده ادامه داد: در فصل اول "وقتشه" با محتوای ازدواج روی آنتن رفتیم و در این فصل ترمیم رابطه در باب خانواده را بررسی می کنیم. در ماه مبارک رمضان نیز این برنامه بر مبنای آرامش و مناسب این ماه پربرکت و در تیر ماه متناسب با اوقات فراغت روی آنتن خواهد رفت. همچنین "وقتشه" در آیتم های بعدی با موضوعات تولید ملی و تولید ثروت ساخته می شود.

صفری درباره دیگر برنامه های خود خاطر نشان کرد: برنامه "آفساید" که مراحل پایانی طراحی خود را برای تولید طی می کند قرار است در صورت اعلام نظر شبکه نسیم روی آنتن برود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.