سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰

ژان پی یر لئو:

همیشه سعی ام بر این بود که نماد صلح و آزادی در سینما باشم

ژان پی یر لئو

سینماپرس: «پنل تبادل تجربه بازیگری» با حضور بازیگر شناخته شده فرانسوی در ششمین روز از جشنواره جهانی فیلم فجر در سالن شماره ۶ چارسو برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، در ادامه نشست های سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ژان پیر لئو بازیگر فرانسوی در سالن شماره ۶ چارسو، ساعت ۱۵ در جمع علاقمندانش حاضر شد.

در این کارگاه که با حضور علی دهکردی، فاطمه معتمد آریا و رضا کیانیان برگزار شد، این بازیگر نامدار فرانسوی به اندازه ای از حضور در این جمع که بسیاری از آنها جوانان دهه ۷۰ و دانشجویان بودند، هیجان زده شده بود که به راحتی نمی توانست صحبت کند.

وی افزود: از اینکه این همه به من لطف دارید، متشکرم و ممنونم که این استقبال بزرگ را از من انجام دادید.

ژان پیر لئو بازیگر «چهارصد ضربه» ساخته فرانسوا تروفو گفت: من جزو بازیگرهایی هستم که برای صحبت کردن جلوی مردم ساخته نشده ام ولی خوشحالم که می بینیم در کشورهای مختلف، سینمای بین المللی تا این حد مورد استقبال قرار گرفته است.

لئو با ابراز خوشحالی از اینکه فیلم « ظهور و سقوط یک شرکت کوچک فیلمسازی» با بازی او در این جشنواره اکران شده است، ادامه داد: به شما پیشنهاد می کنم هیجان و علاقه به سینمای بین الملل را در خودتان حفظ کنید.

در ادامه این کارگاه علی دهکردی به نمایندگی از انجمن بازیگران خانه سینما، مجسمه مرغ بهشت را که نمادی از صلح است به این بازیگر پیشکسوت تقدیم کرد.

پیر لئو بعد از دریافت این هدیه و تشویق افراد حاضر در سالن عنوان کرد: من در تمام این ۶۰ سال تجربه بازیگری که داشتم، سعی ام بر این بود که نماد صلح و آزادی در سینما باشم.

این بازیگر که نمادی از موج نو سینمای فرانسه است، گفت: این برنامه برای من هیجان بسیار بزرگی داشت و همین حس و حالی که از مردم می گرفتم باعث ادامه کارم تا به امروز شده است و خیلی خوشحالم که با همسرم در کنار شما و در ایران هستم.

در ادامه رضا کیانیان  مردم ایران را طرفدار صلح و دوستی  دانست و  خطاب به او و همسرش عنوان کرد: همان طور که می بینید افرادی که اینجا هستند خیلی جوان هستند ولی فیلم های شما را دیده اند و  این نشان می دهد سینما زنده است و آنها آمده اند تا با حضورشان عشق خودشان را به شما ابراز و از شما بابت بازی هایتان سپاسگزاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.