چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹

مجتبی حسینی:

عرصه هنر در فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی موثر است

سید مجتبی حسینی

سینماپرس: معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاحیه کارگاه هنری «من کالای ایرانی می‌خرم» گفت: عرصه هنر و جامعه هنری می تواند در حمایت از کالای ایرانی و موفقیت کشور خود فرهنگسازی کنند.

به گزارش سینماپرس، سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاحیه کارگاه هنری سه‌ روزه «من کالای ایرانی می‌خرم» که با حضور نیره پیروزبخت رییس سازمان ملی استاندارد ایران و جمعی از هنرمندان، چهارشنبه پنجم اردیبهشت در سازمان ملی استاندارد در کرج برگزار شد، گفت: ایران از فرهنگی با قدمت و نوع‌دوست برخوردار بوده و لازم است شرایطی را فراهم آوریم تا مردم با روحیه جهادی خود فرهنگ حمایت از تولیدات و کالای داخلی را به نحو احسن انجام دهند. عرصه هنر و جامعه هنری نیز می تواند در حمایت از کالای ایرانی و موفقیت کشور خود فرهنگسازی کنند.

وی ادامه داد: برای موفقیت در راستای تولید محصولات باکیفیت داخلی باید فرآیندهای مختلف از جمله انسان‌گرایی در دستور کار تولیدکنندگان قرار گیرد. لازم است با نگاهی ویژه در زمینه استفاده و تولیدات کالای ایرانی اقدام کنیم. اهمیت کالای ایرانی و تولید محصولات باکیفیت داخلی مورد تأکید مسئولان است و کالایی که در فرآیند کارخانه‌ها و تولیدات داخل ساخته می‌شوند باید باکیفیت درخور باشد. باید معنا و مفهوم اصلی حمایت از کالای داخلی مورد توجه آحاد مردم قرار گیرد و مسئولان مربوطه نیز در راستای تحقق این مهم فعالیت کنند.

حسینی با اشاره به شعار سال گفت: یک تولیدکننده باید برای ایجاد رضایت مندی مشتری تمام تلاش خود را به کار گیرد و مسئولان موظف هستند مشکلات پیش روی تولیدکنندگان را در راستای تولید کالای باکیفیت برطرف سازند. باید برای استفاده از کالای ایرانی شور و اشتیاق در جامعه به وجود بیاوریم.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان با تاکید بر اخلاق محوری در فرایند تولید کالا گفت: تولیداتی به موفقیت و ماندگاری رسیده‌اند که با فرآیند خاص و هوشیارانه‌ در جامعه تولید و توزیع‌ شده باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.