چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴

پیشنهادهای حجت الاسلام پژمانفر به جشنواره جهانی فجر

 حجت الاسلام نصرالله پژمانفر

سینماپرس: نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در هفتمین روز سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر از پردیس سینمایی چارسو بازدید کرد.

به گزارش سینماپرس، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در هفتمین روز سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر از پردیس سینمایی چارسو بازدید کرد.

وی درباره جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: این جشنواره سال های اول تجربه اش را می گذارند و به نظرم تا یکی، دو سال آینده می شود درباره آن تصمیم گیری نهایی کرد که آیا باید این مسیر، یعنی برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر به شکل مستقل را ادامه دهیم یا نه.

پژمانفر با اشاره به اینکه پیش از این بخش بین الملل تحت شعاع فیلم های ایرانی قرار می گرفت، تاکید کرد: سینما تریبونی بسیار موثر است و در این قالب می توانیم حرف هایمان را به دنیا برسانیم بنابراین این که ظرفیت های سینمای ایران و خارج از ایران در این جشنواره دیده می شود، اتفاق خوبی است.

این عضو مجلس در پایان بیان کرد: در خارج از کشور تبلیغاتی علیه ایران می شود با این عنوان که ما به سینما، هنر و رسانه توجه نمی کنیم بنابراین بسیار مهم است که فیلم های جشنواره جهانی فیلم فجر با استقبال رو به رو شوند و مردم در این جشنواره مشارکت داشته باشند. انتظار کسی که با فیلمش به کشور ما می آید این است که سالن نمایش آن پر باشد و از فیلمش استقبال شود. نباید حس بدی به او دست دهد که ایرانی ها فیلم بین نیستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.