چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹

فیلم‌های تلویزیون در تعطیلات آخر هفته

تصویر تلویزیون

سینماپرس: شبکه‌های سیما برای تعطیلات پایانی هفته فیلم های سینمایی متنوعی را جهت پخش برای مخاطبان خود تدارک دیده اند که از جمله آنها می توان به «سکوت رعنا»، «طوفان شن»، «گردنه»، «توقف ناپذیر»، «قصه‌های مجید»، «اینک آخرالزمان»، «شوخی ممنوع»، «نیکسون»، «گاندی»، «لذت جاودان زندگی» و «دبلیو» و ... اشاره کرد.

به گزارش سینماپرس، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «تصمیم منطقی»، «سکوت رعنا»، «طوفان شن»، «گردنه»، «توقف ناپذیر»، «شیر و عسل»، «شاهد قربانی»، «دشمنان طبیعی»، «میان ماندن و رفتن»، «فراتر از سرعت»، «تاج میان‌تهی: ریچارد دوم»، «صد متر»، «بچه غول»، «سودای شکارچی»، «جرج کنجکاو»، «قصه‌های مجید» «اینک آخرالزمان»، «گاهی به آسمان نگاه کن»، «شوخی ممنوع»، «من و پسر»، «نیکسون»، «گاندی»، «لذت جاودان زندگی» و «دبلیو» پنج‌شنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

فیلم تلویزیونی «تصمیم منطقی» به کارگردانی سید وحید حسینی، جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: نامی ملکی یک سرباز ناهنجار در پادگان است. او مدام با سربازان دیگر دعوا کرده و اضافه خدمت می‌خورد. سرهنگ روزی‌طلب که روانشناس خوبی است متوجه می‌شود که نامی از روی تعمد این کارها را انجام می‌دهد تا خدمتش طولانی شده و سر موعد مقرر به پایان نرسد. مادر نامی برای سر به راه کردن او برایش دختری انتخاب کرده و نامی را وامی دارد که به خواستگاری دختر بروند. در جلسه خواستگاری نامی متوجه می‌شود که دختر موردنظر دختر سرهنگ روزی‌طلب است…!
در این فیلم تلویزیونی، محمد صادقی، بابک انصاری، مریم معصومی و متین ستوده هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی «سکوت رعنا» به کارگردانی بهزاد رفیعی، پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ساعت ‌۸ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم در مورد دختری ۷ ساله به‌نام رعنا است که در یکی از روستاهای شمال ایران زندگی می‌کند او مرغی خاص به‌نام کاکلی دارد. رعنا بر روی هر کدام از پوسته‌ی تخم مرغ‌هایی را که کاکلی می‌گذارد با مدادرنگی نقاشی جوجه‌ای را می‌کشد در شبی بارانی به‌نظر می‌رسد که مرغ طعمه‌ی شغال شده است. رعنا در اثر شوک حادثه و به‌دلیل دلبستگی به مرغ، گویش خود را از دست می‌دهد. حالا رحمان برادر رعنا به کمک دوستش حسن در بین روستاهای مختلف به دنبال تخم مرغ‌های فروخته شده می‌گردند.

فیلم تلویزیونی «طوفان شن» به کارگردانی جواد شمقدری، پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، مقامات آمریکایی تصمیم می‌گیرند علیه ایران اسلامی و انقلاب نوپای آن دست به تجاوز نظامی بزنند. یک مأمور مخفی پنتاگون راهی ایران می‌شود تا مقدمات این تجاوز را مهیا کند. حمله‌ی نظامی آغاز می‌شود، اما طوفان شن صحرای طبس حوادث دیگری را رقم می‌زند.
در این فیلم احمد نجفی، فیروز بهجت محمدی و حسین انصاری نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «گردنه» به کارگردانی سعید پورشعبانی، جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: دانش‌آموزی به‌نام علی چند وقتی است هول و هراس دارد، درسش افت کرده و با همکلاسی‌هایش همبازی نمی‌شود، در خانه اشتهایش کم شده است. پدر علی راننده ماشین سنگین است و برادرش هم به‌دلیل اینکه درس نخوانده است در کارواش کار می‌کند. پدر و مادر علی نمی‌خواهند پسر کوچکشان به سرنوشت برادر بزرگتر دچار شود و از او می‌خواهند درس بخواند ولی همه معلمان از افت تحصیلی او نگران هستند و یک موضوع معلمان را کنجکاوتر کرده است و آن موضوع این است که روزی علی به دوستش می‌گوید که مواظب پدرت باش که اسیر ناپدری نشوی….
علی اوسیوند، کیومرث ملک مطیعی و جواد انصافی بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «توقف ناپذیر» به کارگردانی تونی اسکات، جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
در این فیلم با بازی دنزل واشنگتن و کریس پین خواهیم دید: یک قطار باری است که از کنترل خارج شده و دو مرد تصمیم می‌گیرند تا آن را متوقف کنند…!

شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی «شیر و عسل» به کارگردانی آرش معیریان، پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در این فیلم با نقش‌آفرینی پوریا پورسرخ، علی صادقی و مجید صالحی خواهید دید: پسری بیکار که پیمان نام دارد به‌خاطر بیکاری گاهی اوقات بلال می‌فروشد. از طرف دوستان شرورش به او پیشنهاد کاری می‌شود به او پیشنهاد می‌کنند تا جواهراتی که آنها می‌دزدند او با ماشین جابجا کند. در حین انجام کار، پلیس او را دنبال می‌کند. او از دست پلیس فرار می‌کند و وقتی به یک کوچه بن‌بست می‌رسد از ماشین پیاده می‌شود و به یک خانه ویلایی می‌رود. در حالی که از ترس پلیس در آنجا مخفی شده بود. شاهد حرف‌هایی می‌شود که او را به طمع می‌اندازد…!

فیلم سینمایی «شاهد قربانی» به کارگردانی آگوستین، پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
در این فیلم با بازی منا سوواری و مارتین شین خواهیم دید: دیوید و مایک دو پلیس باتجربه و حرفه‌ای هستند. مایک نیرویی متعهد و وظیفه‌شناس است اما دیوید در عین حال که به عنوان یک پلیس مشغول به خدمت است مخفیانه رهبری باند خلافکاران را نیز به عهده دارد. قرار است عملیات مهمی انجام شود. دیوید و مایک برای به دام انداختن خلافکاران بر سر صحنه حاضر می‌شوند و این درحالی‌ است که همه‌ی اتفاقات تحت کنترل و هدایت دیوید است…!

فیلم سینمایی «دشمنان طبیعی» به کارگردانی پیتر هایمس، پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: هواپیمایی در منطقه مرزی ایالات متحده و کانادا و مکزیک در آب سقوط می‌کند. (در جزیره کینگزآیلند) این هواپیما متعلق به قاچاقچیان موادمخدر بوده است. به‌همین دلیل گروه قاچاقچیان وارد جزیره‌ای که هواپیما در نزدیکی آنجا در آب سقوط کرده است می‌شوند. این جزیره نگهبانی به‌نام هنری دارد که از ارتش جدا شده است و در این جزیره زندگی می‌کند….
تام اورت اسکات، اورلاندو جونز و جین کلاد وندام بازیگران این فیلم هستند.

فیلم تلویزیونی «میان ماندن و رفتن» به کارگردانی بهروز شعیبی، جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۰ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی جواد عزتی و محمود جعفری آمده است: مجید نان‌آور خانواده‌ای پنج نفره است که سرپرست آن در پی وقوع حادثه‌ای زمین‌گیر شده است و با پارچه‌نویسی تلاش می‌کند تا بخشی از بار مجید را بر دوش کشد اما پسر ارشد خانواده که با برادر کوچکتر متفاوت است او را ترغیب می‌کند تا غیرقانونی از مرز جنوبی خارج شده و با کار در کشورهای شیخ نشین پول بیشتری را روانه خانه کند….

فیلم سینمایی «فراتر از سرعت» به کارگردانی آنتونیو نگرت، جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در این فیلم خواهید دید: اندرو و گرت دو برادر که کارشون سرقت ماشین‌های گران‌قیمت است، برای سفارش یک سرقت جدید به فرانسه می‌روند. آنها قرار است یک ماشین لوکس برای یک خریدار سرقت کنند. آنها موفق می‌شوند و ماشین فوق‌العاده گران‌قیمت را به خریدار تحویل دهند. اما ناگهان در لحظه تحویل ماشین متوجه می‌شوند این ماشین متعلق به یک خلافکار بزرگ به نام موریر است….

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «تاج میان‌تهی: ریچارد دوم» به کارگردانی ریچارد ایر، پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: ریچارد دوم وقتی خردسال بود به پادشاهی رسید اما عمویش که قیم او بود حکومت را اداره می‌کرد. پس از سال‌ها چند بار ریچارد دوم در جوانی تلاش می‌کند قدرت را در اختیار خود بگیرد و بالاخره از زیر سایه عمویش بیرون آمده و اقدام به انتقام‌گیری از مخالفانش می‌کند تا اینکه بالاخره توسط همین مخالفان به قتل می‌رسد.
در این فیلم سینمایی تام هیدلستون، بن ویشاو، روری کینیر و پاتریک استوارت نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «صد متر» به کارگردانی مارسل بارنا، جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی جان هارت و ادوارد وودوارد آمده است: پدر خانواده بعد از یک حمله عصبی و بعد از معاینات پزشکی معلوم می‌شود به نوعی از بیماری ام. اس مبتلا شده است. بیماری باعث می‌شود او تصمیم بگیرد تا کاری قهرمانانه برای فرزندش بکند و در مسابقات ماراتن سالانه کشور شرکت کند. از طرفی پدر زن او که قبلا مربی ورزش بوده شروع به تمرین دادن دامادش می‌کند. در نهایت او در مسابقه شرکت می‌کند و موفق به تمام کردن طول مسابقه می‌شود به‌علاوه ورزش اثرات بیماری را کاهش داده و به او در مبارزه با بیماری کمک کرد و او را به الگویی برای سایر بیماران مرکز مداوایش تبدیل کرد. او تا آخر عمر موفق شد در چندین ماراتن شرکت کند و رکوردی از خود به جا بگذارد اما در نهایت بعد از چندین سال بیماری او را شکست می‌دهد.

شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی «بچه غول» به کارگردانی گرت امبرتز، پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی کس بوت، جانا لیوو و ریچارد روجتر خواهیم دید: مکس پسری نوجوان به‌همراه خواهر و پدر و مادرش برای تعطیلات به خانه مادربزرگ در یک منطقه کوهستانی و برفی آمده‌اند. مکس و خواهرش همیشه با هم دعوا دارند و مکس رویاپرداز و منزوی است و نمی‌تواند مثل بچه‌های هم سن خودش تحرک داشته باشد و بازی کند. تا اینکه او در اطراف خانه کوهستانی مادر بزرگ با یک موجود عجیب برخورد می‌کند. این موجود عجیب در اصل یک بچه غول است که راه خانه‌اش را گم کرده و از پدر مادرش جدا مانده است. تنها کسی که حرف مکس را باور می‌کند، مادربزرگ است چون او نیز با همراه پدربزرگ سال‌ها پیش از وجود غول‌ها در کوهستان با خبر بوده‌اند. مکس برای بچه غول غذا می‌برد….

فیلم سینمایی «سودای شکارچی» به کارگردانی جاناتان موستاو، جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.
در خلاصه داستان آمده است: لوکاس یک قاتل حرفه‌ای از طرف ریچارد یک قاچاقچی و خلافکار خطرناک استخدام شده تا دختری به‌نام الا را به قتل برساند. پدر و مادر این دختر به‌تازگی توسط افراد ریچارد به قتل رسیده‌اند چون پدر الا حسابدار ریچارد بوده و بعد از اینکه از کارهای غیرقانونی و جنایت‌های ریچارد باخبر می‌شود قصد افشاگری داشته که توسط ریچارد کشته می‌شود. پدر الا قبل از مرگ بخشی از اسناد و پول شرکت را به حساب دخترش منتقل می‌کند تا اگر کشته شد، دخترش در امان بماند. حالا ریچارد می‌خواهد پول ها و اسناد را بدست آورده و الا را به قتل برساند…!
سام وارتینگتون، ادایا راش و آلن لیچ بازیگران این فیلم هستند.

شبکه امید

فیلم سینمایی «جرج کنجکاو» به کارگردانی متیو اوکالاگان، پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: تد در یک موزه کار می‌کند، اما قرار است موزه به دلیل ورشکستگی تعطیل شود. تد پیشنهاد می‌دهد تا مجسمه‌ی گمشده‌ی زاواگا را پیدا کنند و آن را در یک نمایشگاه به معرض نمایش بگذارند. اکتشاف مجسمه به عهده تد می‌افتد و او برای یافتن مجسمه همراه یک گروه تجسس به جنگل می‌روند….
ویل فرل، فرانک ولکر، درو بریمور و دیک ون دایک بازیگران این فیلم هستند.

فیلم تلویزیونی «قصه‌های مجید» به کارگردانی کیومرث پوراحمد، جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.
در این فیلم با هنرمندی مهدی باقربیگی و پروین دخت یزدانیان خواهیم دید: مجید، پسر نوجوان خوش‌فکری است که آرزو دارد روزی نویسنده شود، او به همراه بی‌بی، مادربزرگ پیرش در شهر اصفهان زندگی می‌کند. ماجراهایی که برای مجید در مدرسه و معاشرت‌های او با دوستان و آشنایانش اتفاق می‌افتد قصه‌های مجید را شکل می‌دهد.

شبکه افق

فیلم سینمایی «اینک آخرالزمان» به کارگردانی فرانسیس فورد کایولا، جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.
در این فیلم با بازی مارلون براندو، مارتین شین و فردریک فورست خواهید دید: در میانه جنگ ویتنام، سرهنگ نیروهای ویژه کورتز (مارلون براندو) عقل خود را از دست داده و به همراه افراد خود که او را به صورت نیمه خدا پرستش می‌کنند در جنگل‌های کامبوج پناه گرفته است. ستوان ویلارد (مارتین شین) طبق فرمانی کاملاً سری از ستاد مشترک ارتش آمریکا ماموریت یافته تا فرماندهی سرهنگ کورتز متمرد را به شدیدترین وجه خاتمه دهد.

فیلم سینمایی «گاهی به آسمان نگاه کن» به کارگردانی کمال تبریزی، جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.
داستان این فیلم حول و حوش اتفاقات مربوط به یک آسایشگاه جانبازان جنگ می‌پردازد و ارواحی که هر کدام به دلیلی در این دنیا سرگردان و منتظر هستند. شخصیت‌های اصلی فیلم را چند روح تشکیل می‌دهند.
در این فیلم سینمایی رضا کیانیان، آتیلا پسیانی و هانیه توسلی ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «شوخی ممنوع»، «من و پسر» و «نیکسون» پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۳، ۱۷، ۲۱ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «گاندی»، «لذت جاودان زندگی» و «دبلیو» جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵، ۱۹ و ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.