جمعه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

سری جدید «شکرستان» و «پهلوانان» در دست ساخت

شکرستان*

سینماپرس: رییس مرکز پویانمایی صبا با اشاره به نگارش و تولید آثار جدید در این مرکز خبر داد که مجموعه های «شکرستان»، «پهلوانان» و «خروس زیرک روباه کلک» در دست تولید قرار دارند.

به گزارش سینماپرس، محمدرحیم لیوانی رییس مرکز پویانمایی صبا در گفتگو با یک خبرگزاری درباره فعالیت های جدید این مرکز بیان کرد: فصل جدید «شکرستان» را در دست تولید داریم که قرار است در ۱۰۰ قسمت ساخته شود و این روزها زیر نظر گروه نویسندگان در حال نگارش است.

وی ادامه داد: هژیر ضیایی کارگردان و مسعود صفوی تهیه کننده این فصل از «شکرستان» هستند و تا الان سیناپس های ۱۳ قسمت اول تمام شده و در مرحله نگارش است. ما امیدواریم بتوانیم فصل اول این سریال به گونه ای به تولید برسد که در نوروز ۹۸ پخش شود.

رییس مرکز صبا درباره مجموعه های دیگر این مرکز عنوان کرد: نگارش سری جدید «پهلوانان» به تهیه کنندگی علیرضا گلپایگانی و کارگردانی سیاوش زرین آبادی نیز آغاز شده است که آن را هم بنا داریم در ۱۰۰ قسمت به تولید برسانیم.

وی در پایان با اشاره به مجموعه «خروس زیرک روباه کلک» بیان کرد: نگارش ۱۳ قسمت اولیه این مجموعه تمام شده است و ما قرار است این مجموعه را هم در ۱۰۰ قسمت بسازیم که تولید آن را هم آغاز کرده ایم.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.