شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

روایت «بدون مرز» نبیه بری از شکست نقشه‌های اسرائیل در لبنان

نبیه بری

سینماپرس: نبیه بری، رئیس مجلس لبنان با حضور در برنامه تلویزیونی «بدون مرز» از شکست نقشه‌های اسرائیل در لبنان و وحدت ملی مردم و جریان مقاومت در این کشور در آستانه انتخابات مجلس خبر داد.

به گزارش سینماپرس، مرتضی غرقی در جدیدترین برنامه «بدون مرز»، پای صحبت‌های نبیه بری، رئیس مجلس لبنان نشسته است. نبیه بری به سوالات مختلفی درباره اوضاع کنونی لبنان، انتخابات پیش‌روی مجلس این کشور و عزم جدی دولت برای رسیدگی به پناهندگان سوری در لبنان پاسخ داد. او معتقد است که نقشه‌های شوم اسرائیل در لبنان با هوشیاری مردم و جریان مقاومت، با شکست مواجه شده است. هم‌چنین او می‌گوید که تفاوت دیدگاه‌ گروه‌های سیاسی و مذهبی هرگز نتوانسته است به وحدت ملی مردم لطمه بزند.

این روزها انتخابات مجلس لبنان در داخل و خارج این کشور در حال برگزاری است که از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است. اسرائیل همراه با متحدان خود در منطقه، تلاش می‌کند تا نتیجه انتخابات را به نحوی رقم بزند که منجر به تضعیف جریان مقاومت در این کشور و از بین رفتن  وحدت ملی در لبنان بشود. اما مردم لبنان نیز علیرغم تفاوت دیدگاه‌های سیاسی و مذهبی، هوشیار بوده و به خوبی از نقشه‌های شوم دشمن در خاورمیانه آگاه هستند.

«بدون مرز» یک برنامه گفت‌وگو محور است که هر هفته با اجرای مرتضی غرقی میزبان سیاست‌مداران شناخته شده دنیا می‌شود. این برنامه آیینه‌ای برای انعکاس دیدگاه‌ شخصیت‌های مهم و تاثیرگذار بر ایران، منطقه و جهان است.

«بدون مرز» شنبه‌ها ساعت ۲۰ از شبکه ۲ سیما پخش می‌شود. این برنامه همچنین شنبه‌ها ساعت ۲۳:۳۵ و سه‌شنبه‌ها ساعت ۱۴:۰۵ از شبکه خبر بازپخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.