شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸

«برد پیت» فیلم مغولِ هالیوود را می‌سازد

«برد پیت» - «هاروی وینستین»

سینماپرس: «آناپورنا پیکچرز» و «کمپانی پلن‌بی» ماجرای تحقیقات نیویورک تایمز علیه «هاروی وینستین» تهیه‌کننده فاسد هالیوودی را فیلم می‌کنند.

به گزارش سینماپرس به نقل از سایت جاست جِیرد،  دو کمپانی هالیوودی ماجرای تحقیقات نیویورک تایمز علیه «هاروی وینستین» تهیه‌کننده فاسد هالیوودی را فیلم می‌کنند.

«آناپورنا پیکچرز» و «کمپانی پلن‌بی» حقوق ساخت فیلمی بر مبنای گزارش‌های نیویورک تایمز علیه «وِینستِین» را خریداری کردند.

آنها با بررسی موارد متعدد آزار جنسی علیه واینستن وارد عمل شدند و با جمع‌آوری مدارک و شواهدی از چند دهه رفتار غیراخلاقی وی، او و کمپانی‌اش را به زیر کشیدند.

این ماجرا موجب شکل گرفتن جنبش «#من‌هم» شد و باعث شد بسیاری از زنان هالیوودی که طی سالیان مورد تعرض یا تجاوز جنسی قرار گرفته بودند دست به افشاسازی کرده و از تجربیاتشان مبنی بر آزار جنسی سخن بگویند.

«برَد پیت» تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده خواهد داشت لیکن هنوز نویسنده فیلمنامه یا کارگردان برای این فیلم اعلام نشده و تنها حقوق ساخت این فیلم خریداری شده است.

کمپانی «پلن‌بی» متعلق به «برد پیت» و «دیدی گاردنر» است که فیلم‌های به یاد ماندنی چون «۱۲ سال بردگی» و «مهتاب» ‌را در کارنامه دارد.

«جودی کانتور» و «مگان توهی» دو روزنامه‌نگار نیویورک تایمز هستند که پاییز سال گذشته رسوایی‌های جنسی «هاروی وِینستِین» را در قالب گزارش‌هایی، افشا کردند. آنها با بررسی موارد متعدد آزار جنسی علیه وِینستِین و با جمع‌آوری مدارک و شواهدی از چند دهه رفتار غیراخلاقی وی، او و کمپانی‌اش را به زیر کشیدند.

کار این دو روزنامه‌نگار زن موجب شد «نیویورک تایمز» جایزه «پولیتزر» امسال را دریافت کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.