یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸

رونمایی از پوستر رسمی سمپوزیوم طراحی صحنه و لباس تهران

 پوستر رسمی سمپوزیوم طراحی صحنه و لباس تهران

سینماپرس: هم زمان با آغاز به کار دومین دوره ی سمپوزیوم بین‌المللی طراحی صحنه و لباس تهران از پوستر این سمپوزیوم رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس؛ دومین دوره سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تهران در سه بخش رقابتی فیلم های سینمایی، تئاتر و فیلم کوتاه برگزار خواهد شد و هر روز سلسله نشست های تخصصی در این حوزه با حضوراساتید مطرح برگزار خواهد شد.

برنامه سمینار های  دومین دوره از این سمپوزیوم  هر روز از ساعت ۱۹ الی ۲۱ به شرح  ذیل برگزار خواهد شد:

یکشنبه ۹ اردیبهشت «طراحی صحنه و لباس از نگاه دوربین با حضور بهرام بدخشانی و امیر حسین قدسی، دوشنبه ۱۰ اردیبهشت « نرم افزار تخصصی طراحی صحنه و لباس» با حضور خاطره خلیلی و مهناز قاضی، سه شنبه ۱۱ اردیبهشت «فرآیند طراحی لباس» با حضور رعنا امینی و مریم نعیم زاده، چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت «تکنولوژی در طراحی صحنه و لباس» با حضور علا الدین پژهان، پنجشنبه  پژوهش مقالات و پایان نامه های دانشجویی

از دیگر برنامه های این دوره از سمپوزیوم برگزاری گالری آثار دانشجویان طراحی صحنه و لباس دانشگاه هنر  در گالری بهار خانه هنرمندان است.

دوره‌ی دوم سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تهران با حمایت خانه‌ی تئاتر ایران و انجمن طراحان صحنه و لباس از هفتم تا چهاردهم اردیبهشت ماه  ۱۳۹۷ در خانه‌ی هنرمندان ایران برگزارخواهد شد.

شرکت در تمامی برنامه های دومین دوره‌ی سمپوزیوم بین‌المللی طراحی صحنه و لباس تهران برای علاقه مندان آزاد بوده و جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت tisscd.com مراجعه کنند.

اختتامیه دومین دوره از سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تهران روز جمعه در سالن استاد جلیل شهناز ساعت ۱۹ برگزار می شود.

Poster-Sampoziom

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.