یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶

آغاز تولید «حکایت کمال» از اواخر اردیبهشت

مریم سعادت در نشست خبری تئاتر «سه گانه اورنگ» به کارگردانی محمد حاتمی

سینماپرس: بازیگر بدون شرح گفت: در حکایت کمال شاهد یک موضوع متفاوت در تلویزیون نسبت به سریال های دیگر که تا کنون پخش شده خواهیم بود. این سریال به دهه ۴۰ و تهران قدیم برمی گردد.

به گزارش سینماپرس، مریم سعادت بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با یک خبرگزاری درباره فعالیت های خود گفت: با سریال "حکایت کمال" قرارداد بازی بسته‌ام اما مذاکرات ما هنوز از این مرحله جلوتر نرفته است و این روزها در انتظار شروع تولید این سریال هستم. آن گونه که اطلاع دارم حمید لولایی نیز با این سریال قرار داد بسته است.  

وی در همین راستا افزود: این سریال ۱۵۰ قسمتی به تهیه کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی در مرحله پیش تولید قرار دارد و از اواخر اردیبهشت ماه تولید آن شروع می شود.

این بازیگر درباره موضوع سریال "حکایت کمال" اظهار کرد: در حکایت کمال شاهد یک موضوع متفاوت در تلویزیون نسبت به سریال های دیگر که تا کنون پخش شده خواهیم بود. این سریال به دهه ۴۰ و تهران قدیم برمی گردد.

سعادت به لوکیشن های سریال حکایت کمال اشاره کرد و افزود: تمامی صحنه های سریال دهه ۴۰ را روایت می کند بنابراین در شهرک غزالی فیلمبرداری انجام خواهد شد.

وی درباره فعالیت های دیگر خود خاطر نشان کرد: در حال بازی در یک سریال دیگر نیز هستم اما درباره آن نمی توانم اطلاعاتی دهم.

گفتنی است، سریال "حکایت کمال" اقتباسی از رمانی به همین نام، نوشته محمد میرکیانی است و در مرکز سیما فیلم تولید می‌شود. قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است و ساختاری اپیزودیک دارد. از نیمه اسفند سال گذشته مقدمات ساخت دکورهای این سریال در شهرک سینمایی غزالی آغاز شده و با توجه به قصه‌های متعدد، پیش بینی می‌شود باز هم بازیگران دیگری طی روزهای آینده به پروژه بپیوندند.

قدرت الله صلح میرزایی تاکنون سریال‌های "پنجره"، "رخصت" و "دختری به نام آهو" را برای تلویزیون ساخته و جدیدترین سریال به تهیه‌کنندگی محسن شایانفر هم "هست ونیست" به کارگردانی حسین سهیلی زاده  است.  

عوامل پشت دوربین مجموعه که تا به حال حضورشان قطعی شده عبارتند از: فرشید رئوفی "مدیرتولید ومجری طرح"، ناصرمحمودکلایه "تصویربردار"، وحید سلطانی "صدابردار"، حمید رسولیان "جلوه های ویژه"، علیرضا فتحی "بدلکار"، مجید فاضلی "برنامه ریز"، مهشید رئوفی "عکاس"،  بابک شعاعی "طراح گریم"، مهدی آقامحمدی "مدیر تدارکات"، فرهادعزیزی فرد "طراح صحنه ولباس"،  زینب رنجبر "دوخت لباس"،  محمدعلی شیبک "دکوراتور"، بیتاارسطویی "منشی صحنه" و هادی داداشی "مشاور رسانه‌ای".

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.