چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲

اتهامات جنسی غول هالیوودی به تهیه کننده نتفلیکس رسید

هاروی وینستاین

سینماپرس: الکساندرا کانوسا تهیه کننده سریالهای نت فلیکس در دادگاه نیویورک بابت تجاوز جنسی از هاروی وینستین شکایت کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از فرانس پرس،  تهیه کننده سریالهای نت فلیکس در دادگاه نیویورک بابت تجاوز جنسی از هاروی وینستین غول تهیه کنندگی هالیوود شکایت کرد.

الکساندرا کانوسا تهیه کننده سریال مارکوپلو که در ماه دسامبر دادخواست غرامت ۱۰ میلیون دلاری خود را تنظیم کرده بود دیروز رسما شکایت خود را با ذکر جزییات تسلیم دادگاه نیویورک کرد.

این تهیه کننده هم مشابه دیگر قربانیان تجاوز جنسی هاروی در مورد او گفت: بارها به من تعرض کرده و همیشه هم مرا با اخراج از کار و سفارش به منع استفاده از وی در هر فعالیت هنری تهدید می کرد.

طبق اطلاعات دادخواست خانم الکساندرا، هاروی وینستین از ساب ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ او را مورد تجاوز و تعرض جنسی مکرر قرار داده است.

هاروی وینستین تهیه‌کننده فیلم  آمریکایی است. او شرکت سرگرمی میراماکس را تأسیس کرد، که این شرکت چندین فیلم مستقل موفق از جمله فیلم‌های بازی گریه (۱۹۹۲)،  داستان عامه‌پسند (۱۹۹۴)،  موجودات آسمانی (۱۹۹۴)، و شکسپیر عاشق (۱۹۹۸) را تولید کرد. وینستین یک جایزه اسکار به خاطر تولید فیلم شکسپیر عاشق و هفت جایزه تونی برای بازی‌ها و موزیکال‌های گوناگون دریافت کرده‌است. او و برادرش بعداً در سال ۲۰۰۵ کمپانی وینستین را تأسیس کردند.

در اکتبر ۲۰۱۷، پیرو اتهامات آزار جنسی علیه وینستین او از شرکتش و آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اخراج شد. از آن زمان بیش از ۸۰ زن اتهاماتی را علیه واینستین وارد کردند. اتهامات باعث به وجود آمدن کمپین رسانه اجتماعی «#من‌هم» و ادعاهای بسیاری در رابطه با سوءاستفاده جنسی مشابه وینستین، علیه مردان قدرتمند در سراسر جهان شد که اثر وینستین نامیده شد و باعث عزل و برکناری بسیاری از آنان شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.