جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲

برگزاری جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در استان همدان

مهدی دهقان نیری

سینماپرس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان گفت: نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران ۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری در همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، مهدی دهقان نیری در گفتگو با یک خبرگزاری اظهارداشت: نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران ۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت سال جاری در همدان برگزار خواهد شد.

وی گفت: این جشنواره با هدف کمک به رشد و بالندگی پویانمایی ایران اسلامی و فراهم آوردن زمینه پرنشاط، پویا و سالم برای رقابت سازنده بین هنرمندان، دیده شدن آثار فاخر در سطح ملی و هم افزایی ظرفیت های متعدد و گسترده این عرصه مهم و تاثیرگذار برگزار می شود.

دهقان نیری معرفی آثار برتر و تقدیر از پدیدآورندگان این آثار، فراهم آوردن زمینه رقابت سازنده بین فعالان پویانمایی کشور و کمک به ورود استعدادهای نو به این عرصه را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان افزود: رشد و رونق تولید و نمایش پویانمایی با متمرکز کردن همه امکانات کشور، خرید و سفارش آثار، فراهم آوردن امکان بروز و کشف توانمندی ها و استعدادهای مناطق مختلف کشور و هم افزایی ظرفیت ها از طریق ایجادزمینه تعامل و تبادل آراء میان دست اندرکاران، اندیشمندان و مخاطبان از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می رود.

وی عنوان کرد: به دنبال فراخوان نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی، ۴ هزار و ۳۰۰ اثر در قالب یکهزار و ۱۱ عنوان در ۹ بخش به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد

وی با بیان اینکه در این جشنواره ۴۰ تندیس و ۴۰ لوح تقدیر در بخش‌های مختلف به برگزیدگان اهدا خواهد شد، عنوان کرد: جشنواره پویانمایی از ۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت ماه در همدان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.