شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱

تهیه‌کننده «فیلشاه»: در اوج فروش سرگروه‌مان را گرفتند

حامد جعفری در نشست خبری عوامل انیمیشن سینمایی شاهزاده روم

سینماپرس: تهیه‌کننده انیمیشن سینمایی «فیلشاه» گفت: این انیمیشن سینمایی در هفته هفتم اکران به فروش ۵ میلیاردی رسید؛ در حالی که این آمار در «شاهزاده روم» در پایان اکران به دست آمد.

به گزارش سینماپرس، حامد جعفری، تهیه‌کننده انیمیشن سینمایی «فیلمشاه» در گفت‌وگو با یک خبرگزاری، درباره کسب رکورد پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینمایی ایران توسط این اثر سینمایی بیان کرد: بسیار خوشحالم که گروه هنرپویا بار دیگر توانست عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینما را دریافت کند. پیش از این انیمیشن «شاهزاده روم» که ساخته گروه خودمان بود، این عنوان را در اختیار داشت. مهم‌ترین نکته درباره این موضوع مدت هفته‌هایی است که انیمیشن سینمایی«فیلشاه» نسبت به «شاهزاده روم» به رقم ۵ میلیارد رسیده است.

وی ادامه داد: انیمیشن سینمایی«شاهزاده روم» در پایان اکران خود به فروش ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون رسید؛ اما در حال حاضر«فیلشاه» در هفته هفتم خود به فروش ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دست یافته است. نکته دیگر این است که در زمان اکران «شاهزاده روم» ما در اکران رقیب قدرتمندی نداشتیم؛ اما انیمیشن «فیلشاه» در اکران نوروزی با ۵ فیلم سینمایی مدعی و پرمخاطب اکران خود را آغاز کرد و رقابت بسیار سنگینی در جذب مخاطب وجود داشت. ولی ما از این که «فیلشاه» را در عیدنوروز اکران کردیم، راضی هستیم؛ چرا که با این کار توانستیم خانواده‌ها را به سینما بیاوریم.

مدیر گروه هنر پویا خاطر نشان کرد: انیمیشن سینمایی«فیلشاه» در این روزها بر خلاف سایر فیلم‌های سینمایی، ‌ رشد مخاطب داشته است و به همین خاطر ما از شورای صنفی نمایش درخواست کردیم که سرگروه آزادی را یک هفته بیشتر در اختیار ما قرار دهد؛ اما شورای صنفی نمایش برای اینکه بتواند فیلم‌های بیشتری را در سال جاری به نمایش در آورد، با درخواست ما موافقت نکرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.